Pedro4 Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Hallo, In het menu afsluiten staat: Dreambox herstarten en herstart enigma. Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is? De stekker erin en eruit bij problemen is niet goed vandaar deze vraag. Dan kan ik beoordelen wat ik moet doen als hij vastloopt. Gebeurd gelukkig bijna nooit. p.s allemaal een prettige kerst. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Happy2000 Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Bij enigma wordt alleen de image opnieuw opgestart, en herstarten wordt alles opnieuw opgestart dus ook de drivers. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pedro4 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2009 Hoi Happy2000, Wat kan ik het beste doen als de dm8000 vreemd doet? B.v. soms wil ik een opgenomen bestand afspelen en dan speelt hij niet af. Ik trek dan de stekker eruit en weer erin en dan herkend hij het bestand weer en speelt hem dan ook goed af. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Doe je dat met de PC ook? Gewoon enigma2 herstarten is voldoende, of via telnet init 4 en daarna init 3 intikken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pedro4 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2009 Natuurlijk niet met mijn pc en natuurlijk niet met de dm8000. Maarja als ik het niet weet? Bedankt. Zo ga ik het doen. Indien nodig. Prettige dag. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Met herstarten enigma wordt alleen de applicatie (User Interface) herstart. Drivers, kernel enz... blijven gewoon zoals het was. Ook eventuele emu's e.d. blijven lopen (ligt aan image). Met die andere optie de hele box (net alsof je de steker eruit haalt en terug stopt). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen