Ga naar inhoud


CANAL PLUS GRATIS!!


Unetwork

Aanbevolen berichten

Canal plus zou gewoon of zijn naam moeten veranderen Canal herhaling of het gewoon gratis aanbieden.<BR>Nu heb ik na jaren mijn abbo afgezegd en ben meer naar de Franse en Spaanse kanalen aan het kijken, want als je een film wilt zien en je diverse malen middernacht afstemd en dan jeugd films ziet zoals: The Missing link of de Vlaamse hond?<BR>Ook is er Na Afzegging nog 4 maanden geld van mijn rekening afgeplukt, zie ook Veronica satellite lezers post, die Canal + die alleen maar dure telefoon nummers hebben en nog steeds op hun teletekst pagina van het oude, nu niet meer werkende, home channel responder spreken.<BR>Of wat denk je van enkele weken terug dat als programma informatie (OSD) nog op RTL 4 en 5 de zelfde programma werden vermeld als nu en straks? <BR>Op RTL stond het huis van Oranje weken na de Euro2000 nog vermeld en momenteel staat er niets meer op RTL4!<BR>Gewoon ammateurs die niet denken om, service aan hun clienten maar alleen maar om geld te verdienen.<BR>Ook in deze tijd van Cyber hebben ze nog niet een email adres waar je gewoon met je vragen terecht kunt. Nee dan moet je voor 99 centen draaien en na 4 minuten in de wachtrij nog niet verder zijn geholpen.<P><BR>Nee het blijft een zooite bij Canal herhaling met hun privat ryan en al die oude honderste herhalingen op een zogenaamd film canal +1 en +2.<BR>Ook is het toch een zonde dat ze eerst mensen dure sat ontvanger met Irdeto aansmeren en dat ze nu na een korte tijd alweer al die klanten in de kou laten staan en weer opnieuw met een ander systeem komen, dus wat moeten al die mensen nu? De irdeto ontvangers weggooien en weer een nieuwe kopen?<BR>Wat gebeurd er over een jaar of vier? weer een ander systeem?<BR>Nee mensen die gratis kijken noem ik geen illigalen maar gewoon verstandige mensen die hun geld wel beter kunnen gebruiken!<P>En nog wat...het word tijd voor een concurentie dat er eens een andere aanbieder gaat komen.<P><BR>------------------<P><BR>[This message has been edited by Unetwork (edited 26 August 2000).]<p>[This message has been edited by Unetwork (edited 26 August 2000).]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


we gaan deze nutteloze discussie eens even afbreken.<P>Over dit soort onderwerpen kun je prima op het funboard terecht.<P>Wij praten liever over de techniek en het kraken van pay-tv systemen...<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...