Ga naar inhoud


Uw proprammagegevens worden ververst! Een ogenblikje geduld a.u.b.


Gast pbeeckman

Aanbevolen berichten

Deze boodschap heb ik de laatste weken tientallen keren moeten aanschouwen, in die zin dat ik het KOTSBEU ben!

 

In de hoop dat iemand van TVV dit leest aan hen de vraag wanneer de problemen met hun EPG eindelijk worden opgelost. Gisteren nog een volledige reset gedaan, vandaag hetzelfde liedje! Zelfde boodschap, progressiebalk loop en dan terug naar TV. Programmagids geladen zou je denken, vergeet het hetzelfde scenario tot 4 à 5 maal en na een half uur nog steeds geen programmagids! En dit soms dagelijks, nog snel even iets programmeren is er dus niet bij! En dit met een gecertifieerde Philips 8121???????

 

Andere EPG problemen: bij programmatie via de EPG beginnen programmas dikwijls te vroeg of te laat (vooral bij VT4 blijkt dit het geval). Leuk hoor, zorg er dus maar voor dat je het vorige en volgende programma mee opneemt wil je zeker zijn dat je het nodige hebt? Is dit normaal via een deftige EPG?

 

Dan zullen we het ook nog eens over de "gecertifieerde" Philips decoder hebben: Leuk ding alleen hangt hij gemiddeld 2 à 3 maal per week en is init nodig. Bij opnames kun je deze achteraf niet bekijken. De opname is wel aanwezig maar wil niet afspelen. Oplossing: Init. En dat kan allemaal met gecertifieerd materiaal?

 

TVV begint voor mij eerder een last te worden. Andere digitale TV aanbieders hebben ook hun tekortkomingen maar als TVV niet vlug zijn problemen oplost dan mogen ze binnenkort mijn opzegging verwachten. In plaats van gemeenten aan te klagen dat er geen schotels meer mogen geplaatst worden kunnen ze er beter eerst eens voor zorgen dat hun services werken, anders verdwijnt binnenkort mijn schotel op vrijwillige basis!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik het zo lees heb ik de indruk dat jouw toestel gewoon defect is hoor.

Ik heb ook een 8121 en die problemen heb ik hier niet.

Het inladen van een volledig lege EPG duurt max 5 min.

 

Je kan de EPG database eens proberen te resetten door het toestel uit te zetten met de AB, dan op de AB vier keer GEEL te drukken en toestel opnieuw aan te zetten.

De volledige database wordt nu gewist.

 

Helpt dit nog niet ? Breng dan jouw toestel terug naar de dealer, dit moet onder garantie hersteld worden, naar alle waarschijnlijkheid is er een probleem met de harde schijf van het toestel.

En persoonlijk denk ik dat dat het probleem is, want dat verklaart ook de problemen met de opnames.

 

De EPG data is trouwens dezelfde als bij Telenet en Belgacom, want ze komt van dezelfde bron. En die bron is afhankelijk van wat ze van de zenders doorkrijgt.

Vooral VT4 is er voor gekend om last minute aanpassingen door te voeren. Maar het doorgeven van de EPG data moeten ze wel enkele weken op voorhand doen om verwerkt te worden. Dus vooral bij VT4 zal je zien dat het kan afwijken. Dat ligt aan VT4, niet aan TV Vlaanderen of de EPG leverancier.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...