Ga naar inhoud


HUMAX IRCE-5400 DIGITAL IRDETO RECEIVER. + Patch + Edit software !


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb op internet een <P>HUMAX IRCE-5400 DIGITAL IRDETO RECEIVER. + Patch + Edit software ! voor f 1075,-<BR>gezien, ************************<P>Kan ik hier mee als ik een SECA CAM/CI module koopt, ook seca gecodeerde kanalen mee kijken, en kan ik ook GW kaarten erin stoppen ?<P>En zit hier de Irdeto CAM/CI al ingebouwd ?<BR>en kan ik dan ook nog kaarten bakken voor irdeto als ik seca mod. erin heb zetten ?<P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0<BR>---------<BR>g blush.gif" border="0DvERDEg blush.gif" border="0dVeR!!!!!!!!! waarom leest hier niemand??????????????????????????????<BR>GEEN RECLAME OF LINKS NAAR COMMERCIELE SITES OP HET FORUM!!!!!!!<BR>Members worden nu niet meer gewaarschuwd maar direct verwijderd.<BR>----------<p>[ 10-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR>Ik heb op internet een HUMAX IRCE-5400 DIGITAL IRDETO RECEIVER. + Patch + Edit software ! voor f 1075,-<BR>gezien.<HR></BLOCKQUOTE><P>volgens mij zijn ze er ook nog goedkoper tekrijgen ?<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR>Kan ik hier mee als ik een SECA CAM/CI module koopt, ook seca gecodeerde kanalen mee kijken, en kan ik ook GW kaarten erin stoppen ?<BR><HR></BLOCKQUOTE><P>yep<P><BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR>En zit hier de Irdeto CAM/CI al ingebouwd ?<BR>en kan ik dan ook nog kaarten bakken voor irdeto als ik seca mod. erin heb zetten ?<BR><HR></BLOCKQUOTE><P>yep<p>[ 10-06-2001: Message edited by: muts ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>volgens mij zijn ze er ook nog goedkoper tekrijgen ?<HR></BLOCKQUOTE><P>Hmm als er nog mensen zijn die ze voor goedkoper kan krijgen ? liefts een beetje in de buurt van R'dam.<P>btw, klinkt gek maar hoorde net van iemand dat je het nederlandse pakket niet kan ontvangen met de HuMAX ? neem aan dat dit wel zo is confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><P>btw, klinkt gek maar hoorde net van iemand dat je het nederlandse pakket niet kan ontvangen met de HuMAX ?<P>neem aan dat dit wel zo is <P> <HR></BLOCKQUOTE><P>yep !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit riekt naar reclame.... Ik denk dat die link binnenkort wel wegge'ster't is, maar ik vind het nou niet zo'n bijzondere prijs hoor. Je krijgt toch uiteindelijk alleen maar een kale 5400, die patch gooi je er zelf op, en die zg edit software pluk je ook van internet...

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Germany kun je een Humax 5400 IRCI op internet bestellen voor 799,00 DM, dat is zo'n 879 hollandse piekjes.<BR>Kweet alleen niet of ze naar NL leveren. <BR>jonas<p>[ 10-06-2001: Message edited by: jonas ]

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, ik heb al een oplossing voor de prijs gevonden smile.gif" border="0wink.gif" border="0.<P>Maar dit is verder een goede box,<BR>heb ik verder nog hardware nodig om ook de duitse premiere te decoden ?<P>Irdeto Module zit ingebouwd dus die hoef ik niet meer te kopen, maar voor de seca zenders moet ik zeker nog een seca kopen ?<P>En weet iemand ook hoe ik een standaard box,<BR>op een veilige manier kan patchen ?<BR>en welke files heb ik hiervoor nodig ?<p>[ 10-06-2001: Message edited by: BlueICEz ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ blueICEz,<P>alles is bijna mogelijk met zo'n box.<BR>Daar heb je nu al leuk antwoord op gehad.<BR>Lees zelf ook nog es wat topic's door zodat je voor jezelf ook een goed en duidelijk beeld kunt vormen. Anders heb je alles van horen zeggen.<P>suc6 met de koop,<P>Zeeman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...