Ga naar inhoud


xmltv importer 1.0+git14


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er gaat wat fout met de description. Als je kijkt op BBC 2 voor donderdag 31/12 11.35 dan staat er voor "Who Do You Think You Are?" als beschrijving "N?eng".

 

Ook in de timers.xml komt er een foute beschrijving:

<timer begin="1262255400" end="1262260200" serviceref="1:0:1:189E:7FD:2:11A0000:0:0:0:" repeated="0" name="Who Do You Think You Are?" description="Nengi" afterevent="auto" eit="32340" location="/hdd/movie/" tags="" disabled="0" justplay="0">

</timer>

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Erik Slagter
Ik denk dat dat er al wat langer in zit, ik heb iets dergelijks met de Graham Norton Show.


Ja, klopt. Ik gebruik nog versie git7.
Het vervelende is dat na een restart de timers.xml een leesfout geeft en je de timers opnieuw moet instellen. De timers.xml wordt herbenoemd in timers.xml_old
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zag een fout in mijn rytec.channels.xml bestand in het laatste gedeelte waar we bezig zijn met de cyfra en D+ zenders.

Ik heb die er nu even uitgehaald en de recentste file staat klaar op rytec.be.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
ik zag een fout in mijn rytec.channels.xml bestand in het laatste gedeelte waar we bezig zijn met de cyfra en D+ zenders.
Ik heb die er nu even uitgehaald en de recentste file staat klaar op rytec.be.


gewoon weer erover heen installeren?

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe ik deze installeren in EDG-Nemesis ???

de ipk van hier zet ik in tmp en kan die aanduiden om te installeren maar verder gebeurd er niks

 

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bambike
hoe ik deze installeren in EDG-Nemesis ???
de ipk van hier zet ik in tmp en kan die aanduiden om te installeren maar verder gebeurd er niks


oplossing gevonden
alles staat op rytec zijn site
de info volgen om het werkend te krijgen in gemini

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mike,

 

ik heb omdat er elders melding was dat 't met Gemini 4.5 mis ging Gemini maar eens opgestart (Wel in ba trouwens, OpenPli zit in flash)

Het lijkt er een beetje op dat als de epg in memory leeg is de import goed gaat, er wordt keurig een epg tempfile gegenereerd en na een herstart van de gui heb je je epg gevuld.

 

Echter, als ik daarna nog eens de auto-import laat lopen wordt wederom keurig een epg tempfile aangemaakt, maar zodra dat aanmaken afgelopen is verdwijnt dat file ook weer zonder een reboot van de GUI resp. een nieuwere epg.dat ingeladen te hebben

 

Heb je hints waar ik kan zoeken?

Is 't wellicht een optie om een "manual override" in te bouwen die de detectie van features in het (Pli) image overslaat maar gewoon "op safe" gaat en na het aanmaken van de temp de kopieer en reboot acties uitvoert? Ik heb nl. een beetje de indruk dat het in die detectie misgaat.

 

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...