Ga naar inhoud


[7121] Gebruikers ervaring gevraagd Philips 7121 na laatste update


Bennyhill

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: aart44
Ja maar als je wilt opnemen had je de 8121 kunnen kiezen.
Maar uiteraard had het kunnen werken dan had je met een externe harddisk of een stick kunnen opnemen.

uit de handleiding:
C ETHERNET (t.b.v. toekomstige toepassingen)*
D USB (t.b.v. toekomstige toepassingen)*

Dus misschien ooit in de toekomst de mijne blijft toch nieuw in de doos slijt hij niet. laugh


Ik weet niet wat voor handleiding je hebt maar bij mij staat er ...

B ETHERNET*
C USB*
E Tv-SCART*
G HDMI*
I AUX-SCART*

* Extra lage voltageveiligheid. (blz.7)

Dit suggereerd toch echt dat de USB en Ethernet aansluiting werken.
Want anders zouden de Tv-SCART, HDMI en AUX-SCART ook niet hoeven werken en dan is ie echt voor de kliko bak en hoef je hem niet te bewaren totdat het ooit een echte decoder wordt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Ik weet niet wat voor handleiding je hebt maar bij mij staat er ...



Nu zie ik dat het de verkeerde is die van de 8121 van TV vlaanderen op bladzijde 17 staat het bij de foto's van de achterkant.

Maar op een ander forum gemodereerd door CanalDigitaal lees ik dat er een klacht is ingediend bij de "reklame code commissie" maar wachten wat daar uit komt. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een klacht indienen bij de reclame code commissie heeft naar mijn mening geen zin.

 

Het enige wat helpt is CanalDigitaal publiekelijk op hun donder geven dat ze een wrak en incompleet product verkopen.

Dat vinden ze niet leuk en maakt dat ze de kosten van hun eigen geredigerde forum er niet uithalen.

Twee jaar terug werd CDS al aangsproken op verschillende gebreken in de 7121 en werd je bijvoorbeeld nog voor gek verklaart als je had gezegd dat de 7121 decoder niet vast liep.

En nu lees je toch regelmatig dat de decoder niet meer vastloopt ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze ontvanger met de kaartwissel voor 49,50 Euro gekocht bij CD.

Dit vind ik geen geld voor een HD ontvanger (Zeker als een 2e ontvanger voor op de slaapkamer waar de tv ook niet verder gaat dan 720P)ondanks dat de USB en netwerk aansluiting niet werkt.

 

Hij werkt prima is is nog niet vast gelopen sinds ik hem heb (5 maanden). Een prima dingetje welke gewoon doet wat hij moet doen...

 

Maar inderdaad 200,- Euro zou ik er niet aan uitgeven.

Dan zou ik toch iets anders kiezen, bv een "Inverto IDL 5650 Scena" kost net zo veel en heeft toch meer opties zoals USB-PVR, CI en hij werkt tenminste zonder CD kaart wink

 

Het zou inderdaad 'leuk' zijn als de USB en Ethernet aansluitingen nog eens gaan werken...

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bennyhill
ik ben van plan een philips 7121 te kopen.
maar na wat rond kijken op dit forum,zie ik,
dat er nogal wat moeilijkheden zijn met deze reciever.
mijn vraag is dus of deze philips, na de laatste update nu wel een stabiele ontvanger is,met name op de hd kanalen?


Ik zit nog niet zolang op dit forum, maar zoals ik het inschat is de 7121 ook niet in de markt gezet voor mensen die zich interesseren voor dingen zoals Firmware, tweaken, CI modules, coderingen, etc,etc.
Maar gewoon voor mensen zoals mijn ouders, die alleen maar TV willen kijken met hun HD(ready)TV.
Dus is het ook niet onlogisch dat er op forums, waar doorgaans mensen komen met meer technische interesse dan alleen voor de aan/uit knop, slecht wordt gesproken over een basale ontvanger als de 7121.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacobus
dacht ik eerst ook, maar dat is niet. Bij sommige 7121/81121 ontvangers werkt de epg gewoon niet fatsoenlijk, tenzij je elke dag een stroomreset doet. Dit probleem zou volgende week opgelost worden, zegt CDS


meeeens zoals eerder gezecht bevalt hij niet
ga morgen met pa een andere halen voor hem
elke week staat de klok stil weer de stekker eruit volgens cd
ik ving het niet normaal dat dit moet gebeuren

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...