Ga naar inhoud


[7121] Gebruikers ervaring gevraagd Philips 7121 na laatste update


Bennyhill

Aanbevolen berichten


mijn advies is niet doen

mijn ouders en ik hebben hem ook gehad elke week loopt hij vast weer stekker eruit en opstarten

leg er 100 euro extra bij en koop een dreambox 800 hd

die heb ik nu ook is veel mooier en stabieler met veel meer mogelijk heden

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt hij vrij goed. Ik heb nog geen vastlopers gehad sinds de nieuwe software update. Het is wel zo dat bij mij de ontvanger 's nachts gewoon zonder spanning gezet wordt. Een hele tijd geleden nog met de oudere software erin heb ik wel eens een vastloper gehad waarbij ik de stekker eruit heb moeten halen. Voor de software update verloor hij soms ook zijn zenderlijst en wou hij daarna niet de volledige lijst inladen. Dit heb ik sinds de software update niet meer gehad. Dus er is voor mij wel verbetering te merken. De epg word soms niet altijd geupdate, maar dat zal waarschijnlijk aan tvvlaanderen liggen. Ik heb de ontvanger maar 60 euro moeten betalen met de omruilactie. Als je goed zoekt dan vind je wel wat onhandigheidjes in de menu, maar zoiets is misschien ook wat persoonlijk.

Al bij al ben ik er zoals hij nu werkt wel tevreden van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op zich werkt hij bij mij prima, heb nooit last van vastlopers ed. De Firmware is echter nog niet "af", iets wat je eigenlijk wel zou mogen verwachten.

Ik ben er redelijk tevreden over, maar als je gaat investeren in een goede HD ontvanger, zou ik deze niet nemen. Er zijn aanzienlijk betere receivers op de markt voor hetzelfde geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem als 2e ontvanger op de slaapkamer.

Hij doet gewoon prima zijn werkt, nooit vastloprs gehad of andere vreemde problemen.

 

Dus gewoon een prima basic gecertificeerd ontvangertje.

 

 

Gebruik de laatste fw op hdmi, 720p.

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog geen problemen gehad met de 7121 na de laatste update. Daarvoor wel, heb hem eens terug gestuurd nadat hij was vastgelopen tijdens een update. (ik was geloof ik niet de enige) en heb toen een nieuwe gekregen van CD. Daarna geen problemen meer.

Ik gebruik hem in 1080i.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Usb en ethernet aansluiting werken nog steeds niet.
Dus een film overzetten naar een andere harddisk b.v. of een dvd branden voor eigengebruik kan niet.


Mis ik iets het is een 7121 daar kun je toch geen film mee opnemen dus overzetten is niet aan de orde.
Maar als het aan de provider ligt CDS dus zal het wel zo blijven dat usb en ethernet niet werkt. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Mis ik iets het is een 7121 daar kun je toch geen film mee opnemen dus overzetten is niet aan de orde.
Maar als het aan de provider ligt CDS dus zal het wel zo blijven dat usb en ethernet niet werkt. laugh


Een film opnemen via USB of ethernet zou gewoon moeten kunnen als de poorten werken.
Dit is duidelijk een groot manco aan deze decoder.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar als je wilt opnemen had je de 8121 kunnen kiezen.

Maar uiteraard had het kunnen werken dan had je met een externe harddisk of een stick kunnen opnemen.

 

uit de handleiding:

C ETHERNET (t.b.v. toekomstige toepassingen)*

D USB (t.b.v. toekomstige toepassingen)*

 

Dus misschien ooit in de toekomst de mijne blijft toch nieuw in de doos slijt hij niet. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet hoe de vorige firmware was maar ik heb de ontvanger sinds een week in huis.de firm die erin zat was zeer kaal(radioknop deed niets , bij een scan kreeg hij veel zenders niet). heb hem gekregen naa een klacht bij can digitaal over het veranderen van de themakanalen en het feit dat ik in augustus 2 gratis ontvangertjes had gekregen waar ik voor 1 ontvanger een probleem had dat ik mijn favoriete zenders in maart niet meer zou kunnen zien. voor 49,95 exlusief 9.99 verzendkosten (wel abbo die 1 februari afliep) 1 jaar verlend.

nog geen problemen gehad met vastlopers. werkt eigenlijk verrassend goed. beeld via hdmi ook goed op lg hd ready lcd.

gr Jamrox

Jamrox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...