Gast dreamjack Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Ik heb een nieuwe schotel besteld de Big BiSat. Ik heb nu een triax met asta 19,2 23,5 en 28.2 plus de hotbird 13. Welke kunnen jullie me adviseren om er ook bij te zetten? En welke kan ik dan het beste als middelpunt gebruiken? Ik ga heb 7 LNB's liggen. alvast bedankt vor de racties Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satencom Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 kijk maar even hier veel info Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ik heb ook een Bigsat, nu werkend met 10lnb's. van links naar rechts is 8w/1w/5o/9o/13o/19o/23o/28o/39o/42o en de middelste punt is 13 oost. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen