Ga naar inhoud


Het plaatsen van slotjes.


Marco275

Aanbevolen berichten

Het valt me op dat er draadjes op slot gaan omdat een van de deelnemers onvoldoende fatsoen heeft om normaal aan een onderwerp deel te nemen, is het niet mogelijk die ene persoon en zijn opmerking te verwijderen zodat de anderen gewoon met het draadje verder kunnen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat ben ik gedeeltelijk met je eens, maar mij valt op dat het er dan vaak niet één is die dat gedrag vertoont, maar dat het er meerdere zijn. Kennelijk lokken sommige onderwerpen dergelijk gedrag uit, en dan kun je inderdaad beter maar een slotje erop zetten, en daarmee escalatie voorkomen.

 

Ik ben bang dat het helaas een maatschappellijk fenomeen aan het worden is, en dat dit eigenlijk voor de moderators de enige methode is om het in de hand te houden, anders zijn ze de hele avond bezig met wissen en 'kuisen'.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marco275
Het valt me op dat er draadjes op slot gaan omdat een van de deelnemers onvoldoende fatsoen heeft om normaal aan een onderwerp deel te nemen, is het niet mogelijk die ene persoon en zijn opmerking te verwijderen zodat de anderen gewoon met het draadje verder kunnen?



iedereen heeft het recht om zich eens te vergissen , echter als de grens van het fatsoen wordt overschreden grijpen de moderators gelukkig in , en zetten een slotje , voor zij die echter volharden en niet wensen te leren van hun fouten beschikt het forum ( de moderators dus )over het ultieme wapen nml. de ban via blokken van ip adres of naam , wat gelukkig zelden dient gebruikt te worden , kortom zulke incidenten zijn eerder sporadisch en nagenoeg verwaarloosbaar ,
maar als het aan mij zou liggen zou ik persoonlijk de ongepaste berichtjes voorzien van een censuurbalkje met vermelding van reden
en de topic laten verderlopen zodat de leden verder kunnen gaan met het ingediende topic en er misschien iets van kunnen leren of hun ervaring uiten - de indiener van een topic mag toch verwachten dat er reakties komen op zijn ( haar ) onderwerp ?

verder nog steeds ondanks alles happy 2010

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het om draadjes zoals deze gaat, of deze.

 

In de meeste gevallen schrijft de moderator er wel bij waarom hij een draad sluit. En als je die 2 draadjes even bekijkt zie je snel genoeg waarom dat nooit fatsoenlijke discussies zullen worden. Dus dan gooien we liever de boel op slot voordat het uit de hand loopt.

 

Als je van mening bent dat een draadje ten onrechte op slot is gezet, kun je altijd een moderator een PM sturen om 'm te vragen het topic weer te openen. Wel een PM met duidelijke en goede argumenten graag, want anders weet je het antwoord al op voorhand en kun je je de moeite van het typen besparen wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Nou, ik kan de reacties in het kat-vuurwerk topic goed begrijpen. Sterker nog, van mij mogen ze zulk gespuis met gelijke munt terugbetalen.

 

Maar een topic waar een serieuze discussie gehouden wordt zal het inderdaad nooit worden. Buiten je frustraties uiten over zulke 'heldendaden' valt er ook weinig over te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...