Ga naar inhoud


[Premium HD] Heeft het zin om de Premium HD in te ruilen voor de Premium HD plus


naomi

Aanbevolen berichten


Als je geen twin funcie wilt hou bhet dan hierbij want verder heeft het mijns inziens niks extra ik heb hier een elite staan en deze doet wat hij moet doen en dat is een mooi plaatje op de tv toveren en dat met CCcam mij hoor je er dus niet over klagen tis maar wat je zelf wilt.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die blindscan werkt maar enkel tot 11900 Mhz, wie brengt er nu een ontvanger op de markt die maar half werkt? Als je er de officiele soft insteekt zelfs maar alleen de vertikale transponders. Geen enkele goed werkende editor voor je kanalenlijst, een echte hobbybox dus waar je u niet op kan vertrouwen. Heb er nu 2 staan spijtig van het geld. Had er meer van verwacht.

Het is een ding dat regelmatig crasht, denk dat de vrouwen daar niet zo gelukkig mee zijn. Gelukkig staat hier nog een ander apparaat dat wel goed werkt. EEN grote ramp, misschien brengt een nieuwe stabiele software uitkomst. Denk dat er van dit soort apparaten teveel word verwacht, is echt geen ontvanger waar velen zitten op te wachten.

Sorry, maar heb de azbox nu wel genoeg getest.

Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roland leg je probleem is uit. We kunnen je vast helpen. Kanaaleditor kunnen de makers van Azbox niks aan doen, dit is hobbyisten werk. Trouwens je moet Azboxeditor 2880 pakken ipv maz scheeld een hoop ellende. Kortom leg je probleem voor ipv overal zo negatief te reageren zo help je geen mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DreamSat06
Origineel bericht van: VluggeW
Roland leg je probleem is uit. We kunnen je vast helpen. Kanaaleditor kunnen de makers van Azbox niks aan doen, dit is hobbyisten werk.


Helaas, ik het niet met je eens.

Gezien het grote aantal kanalen zou een producent een KanaalEditor wel degelijk een integraal onderdeel van een AZBox (en anderen) moeten zijn. Dat is zijn werk en de hobbyist is begonnen omdat de fabrikanten dit erg genoeg laten liggen. Ik snap ze niet. Als ze een goede editor zouden ontwerpen zou dit een hoge toegevoegde waarde hebben en de verkoop stimuleren.

Jammer, Jammer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DreamSat06
Gezien het grote aantal kanalen zou een producent een KanaalEditor wel degelijk een integraal onderdeel van een AZBox (en anderen) moeten zijn. Dat is zijn werk en de hobbyist is begonnen omdat de fabrikanten dit erg genoeg laten liggen. Ik snap ze niet. Als ze een goede editor zouden ontwerpen zou dit een hoge toegevoegde waarde hebben en de verkoop stimuleren.

En noem eens één fabrikant die een goede kanaaleditor heeft gemaakt voor een combo danwel twin-hd tuner?

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het hier niet helemaal mee eens, je kunt met de azbox zelf prima een mooie nette kanalenlijst maken, misschien is er op de pc wat sneller een lijst te maken, maar omdat je dat normaal gesproken niet iedere dag hoeft te doen zie ik het probleem niet.

Zo doe ik het:

 

1 - kanalen zoeken indien nodig

2 - provider canal digitaal kiezen

3 - met de toets paperclip/check de zenders aanvinken die ik kan decoderen met mijn abo

4 - met bewerk toevoegen aan favoriete lijst

5 - eventueel volgorde wijzigen met verplaats

6 - favourite lijst kiezen

7 - zappen maar!

 

opnieuw kanalen zoeken hoeft alleen de eerste keer of na wijzigingen door de providers.

Daarna nog geen 5 minuten werk om mijn lijst te produceren

Opstarten van de pc met windows duurt al bijna zo lang laugh

 

zie trouwens net de titel v/h topic: we rake offtopic..

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Azboxeditor 2880 pakken ipv maz scheeld een hoop ellende


Ik heb met Maz 2.3 nooit geen problemen,
Maz2.3 werkt bij mij beter dan Azboxedit 2880

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: VluggeW
Roland leg je probleem is uit. We kunnen je vast helpen. Kanaaleditor kunnen de makers van Azbox niks aan doen, dit is hobbyisten werk. Trouwens je moet Azboxeditor 2880 pakken ipv maz scheeld een hoop ellende. Kortom leg je probleem voor ipv overal zo negatief te reageren zo help je geen mensen.


Ben inderdaad wat grof voor de dag gekomen met mijn bevindingen over de azbox. Waar ik het moeilijk mee heb is dat wanneer je een apparaat koopt waarvan de fabrikant zegd dat dit over een echte blindscan beschikt, veronderstel je toch dat dit waar is. Aangezien ik nogal interesse heb in het zoeken van feeds, kom je'r snel achter dat met de meegeleverde software je niet verder komt dan 11900 mhz, en dat het verticale gedeelte het niet doet. Ontgoocheling is groot dan.
Het gedeelte dat werkt doet het wel prima en heeft me al een mooie verzameling plaatjes van feeds opgeleverd. Maar dat veranderd niets aan de zaak 850 mhz werkt gewoon niet.
Nou krijg je met al dat gezoek naar feeds wel een heleboel freq. in je kanalenlijst waar je terug vanaf wil.
Dus neem je maz2.2(3) of azboxedit 2880 om deze klus teklaren. Je verwijderd wat kanalen/frequencies en verzend de aangepaste lijst terug. Nadat de box gereboot is krijg je wel beeld maar zappen kan niet meer, de zaak zit muurvast. Om dit optelossen zit er 9 op 10 niets anders op dan de software te herinstaleren. Ja zo is de lol er snel af.
Conclusie, dat hobbyisten met kennis van zaken software aanpassen/verbeteren niets dan lof voor. Maar een fabrikant moet er wel zelf voor zorgen dat de basis functies naar behoren werken bij het op de markt brengen.
Hoop dat er slimme jongens zijn die de (kinder)fouten er kunnen uithalen.


Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Blindscan is net toegevoegd en de problemen worden echt wel opgelost. Editors werken soms idd niet is ook bekend. Basis functies werken goed bij de Azbox. Kanaaleditor is niet verplicht om mee te leveren van de fabrikant dit kan via de afstandsbediening. Het hopen is dat een hobbyist een editor bij zal schaven.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...