Ga naar inhoud


Schotel staat goed toch GEEN ontvangst TT 3200 S


Gast skystar

Aanbevolen berichten

Heb sinds kort 2 kaarten van technotrend in de htpc zitten. Een tt c kaart en tt s. De tt c kaart werkt als een speer. Kan ik helaas niet zeggen van de tt s kaart. Kaart heeft het wel gedaan??? Vervolgens een nieuw monoblock 19,2 en 23,5 graden gekocht voor montage kabels doorgemeten, geen probleem. Alles goed, lnb gemonteerd en schotel voor de zekerheid opnieuw uitgericht. Perfect werkt. Tijdens het scannen met dvbdream 1.4i gaf de indicator al aan geen ontvangst toch scannen en zoog de sat leeg. Alle zenders gevonden. Vervolgens start ikde pc opnieuw op en GEEN signaal terwijl ik net alles ingescand heb. Iemand soortgelijke problemen gehad en hoe opgelost???

Mocht ik er niet uitkomen dan staan de kaarten zsm te koop inclusief 1 pci slot voor een cam op het forum.

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem is dat met dvblink kan ik de transponders, wat op zich perfect gaat, alles inscannen. Eenmaal opnieuw opgestart krijg ik de melding geen signaal, terwijl ik de kanalen nog geen 2 minuten geleden heb ingescand, zelfs na de adviezen van moonchild. De data app werkt niet meer ivm bda drivers. Nu heb ik een vermoeden dat het komt door de diseqc :pos a/opt a astra 19,2 en pos b/opt a atsra 23,5.

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik de pc opstartte en direct naar win mce 7 ging geen probleem meer met de tt 3200 s. Denk dat de combi dvbdream en mce win 7 niet een echt perfecte combinatie is. Vanmiddag eerst dvbdream dus verwijderen incl de regsleutels en kijken wat er gebeurt. Mce win 7 staat ondanks het monoblock ingesteld als non diseqc en uitgericht op de astra 19,2 graden oost.

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...