Ga naar inhoud


[TF7710HDPVR] Afspeelproblemen na opname


bigtul

Aanbevolen berichten

Sinds de aanschaf van mijn Topfield heb ik al problemen. In eerste instantie zijn die verholpen met de welbekende mod. Nu blijft nog over, zeer irritant, dat de decoder probleemloos functioneert zolang ik geen programma's opneem. (TFF7710HDPVR). Zodra ik opgenomen heb stottert van tijd tot tijd de ontvangst. Na het laden van de fabrieksinstellingen en het recoveren van mijn instellingen blijft het probleem zich voordoen. Ik probeer van alles en uiteindelijk gaat het na een tijdje weer goed. Ik overweeg nu om maar een ander apparaat te kopen want ik word hier gestoord van. Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem.

Deelnemen is belangrijker dan winnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites


De afgelopen weken heb ik probleemloos gekeken naar een topkwaliteit beeld van de ontvanger. Totdat ik een opname had gemaakt, vanaf dat moment stottert mijn beeld. Dus mijns inziens heeft het niet met mijn schotel te maken.

Deelnemen is belangrijker dan winnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

dus als ik het goed begrijp werkt alles goed nadat je de fabrieksinstellingen terug hebt gezet. Zodra je een opname doet heb je daarna problemen met kijken. Ook als alleen maar kijkt en niet tegelijkertijd iets anders opneemt toch?

 

Kun je iets meer info geven over je osptelling? Software versie, Cam, etc.

 

Lijkt me beetje te vroeg om de boel maar gelijk te verkopen.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Problemen ontstaan na het opnemen en bij het kijken naar programma's zonder dat er opgenomen wordt. Ik heb de volgende technische gegevens:

Aston CI module appl.version 2.1800B Boot version 2.1800

Topfield firmware 23331 van 2009-04-09

Topfield via HDMI aangesloten op Sony Bravia tv

Deelnemen is belangrijker dan winnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak

Maar welke schotel/lnb/diseqc switch heb je dan? ik denk toch dat het daarin zit. shocked
Zijn ook de fta zenders "stotterig", en wat is de signaal sterkte en de kwaliteit?


Dat lijkt me sterk. Na het herstellen van de fabrieksinstellingen werkt alles blijkbaar wel, dus lijkt het me sterk dat het aan LNB's switches ligt. (maar goed, opgeven wat je hebt is zeker verstandig, hoe meer info hoe beter....)

Maar probeer je ook eens door het firware topic heen te worstelen. Volgens mij is jou firmware niet de meest recente, en vorige versies gaven vaak problemen met de Aston Cam. Ik zou dus eerst eens proberen om de firmware up te daten en eens kijken of dat de problemen oplost.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Beste forumleden, ik denk dat uiteindelijk de laatste firmware van Rebox mijn opnameprobleem heeft opgelost. Ik ging er van uit dat Korea Topfield de beste en laatste firmware zou hebben, blijkbaar is dat niet zo want met de firmware van Rebox functioneert mijn Topfield stukken beter. De tip over de firmware was dus blijkbaar de gouden tip. Nog hartelijk bedankt. Wat mij betreft is hiermee dit onderwerp in ieder geval voor mij afgesloten.

Deelnemen is belangrijker dan winnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...