Ga naar inhoud


EPG Downloader Console


ocram1

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ocram1
zo nieuwe versie staat online, ivm seconden of geen seconden, kun je me hier eens een lijstje voor maken, welke wel of geen seconden willen, zo dat ik weet wat het meest voorkomende is.

Maar ik denk dat je nu al een heel eind geraakt niet?

Ik wil je wel vragen van het kopieren, eens goed te testen, en te kijken of er nergens een fout gemaakt wordt met het omzetten van de uren.

Dat probleem van die uren ben ik tot hiertoe 2 keer tegengekomen.
1 keer toen de plugin van MiLo nog niet zo rijp was, toen bleek deze niet overweg te kunnen met XMLTV files als de seconden er niet bijstonden.
XMLTVGUI lijkt ook problemen te hebben met zijn XMLTV import script als die seconden er niet staan.

In elk geval bedankt voor je utility.
Ik ben nog aan het experimenteren, maar het lukt mij toch mooi nu om uit al mijn downloads een filetje te maken met alleen de DVB-T kanalen, een tweede met de DVB-C kanalen die open staan, een derde met de geëncrypteerde DVB-C kanalen.
De rest moet ik nog packagen.
Als ik dat dan nog in het downloadscript stop, kan ik de gebruiker een mooier lijstje geven, dat beter opgedeeld is in pakketjes.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: ocram1
En bevallen de nieuwe features je? Heb je bugs gevonden?

Wanneer kunnen we een up to date epg verwachten?

Ik ben met een oude versie van jouw tool bezig.
Die nieuwe features hoefden er echt niet subito presto bij hoor.
Maar ik schiet toch wel op, denk ik.
Heb nu al configuratiebestanden gemaakt voor :

* DVB-T
* Telenet vrije kanalen
* Telenet rest van de kanalen (ondertussen Eurosport HD en VTMKzoom+ toegevoegd)
* TV Vlaanderen
* Canal Digitaal
* Télésat

Nu was ik bezig met Freesat, en daarna komt BskyB, en daarna Canal Sat, Digital+ (slechts een paar zitten er al in).
Merk op dat de pakketten TVV, CDS en TLS niet de FTA kanalen bevatten, die wil ik voor het laatste houden.

Het zal wel eventjes testen zijn bij het in gebruik nemen van de nieuwe versie, want veel uitsplitsen en weer samenvoegen verhoogt natuurlijk de kans op menselijke fouten.

Het is wel een groot werk, omdat je van elke zender moet checken bij welk pakket hij nu juist hoort (van te voren waren ze gesorteerd op providernaam, maar dat komt niet altijd overeen met het pakket).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet mis.

Andere mogelijkheden, die mij zo voor de geest komen :

 

EPG2Fit

EPG Tweaker

EPG Tweakit

EPG Molder

EPG Tailor-made

 

Wel eens kijken of die namen al niet bestaan.

PS : je kunt in elk van die namen EPG vervangen door XMLTV

 

Dan krijg je XMLTV2Fit

XMLTV Tweaker

XMLTV Tweakit

XMLTV Molder

XMLTV Tailor-Made

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai op windows7 mediacenter.

Is dit hier ook in te gebruiken en zo ja hoe?

Media portal heb ik geprobeerd maar dan zit ik met mijn ab te knoeien dat sommige knoppen niet werken.

In win7 mediacenter werken alle knoppen in 1x goed zonder gedoe.

Ook het mounten van mijn netwerkdrive gaat beter als in mediaportal.

Ik heb staan zoeken hoe ik dit gemount krijg in portal maar dan stel ik de bibliotheek in maar vervolgens ziet hij niets.

Dus ben ik op dit moment trouw aan mediacenter die verder icm met tvsource ed naar tevredenheid draait.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

elk programma dat xmltv bestanden op een of andere manier kan verwerken kan gebruik maken van dit programma.

 

om dit in win 7 te gebruiken kan je dit gebruiken

http://bigscreenglobal.com/defaultbg.aspx?

http://www.xpmediacentre.com.au/community/big-screen-software/

 

ik heb dit snel even gegoogled, dus kan je met dit programma dus niet verder helpen.

 

normaal zijn de twee probleempjes die je opnoemt voor mp toch gewoon direct ondersteunt, misschien kun je je probleem eens voorleggen in het forum daar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afstandsbediening van Mediacenter ?

Toen ik nog mijn PC gebruikte in plaats van mijn Dreambox gebruikte ik DVBViewer, die ondersteunt redelijk goed de Mediacenter afstandsbediening.

Ik gebruikte ook Intelliremote, waarmee je aan de knoppen van je afstandsbediening bepaalde strings toewijzen (bijv. pijltje naar links krijgt Ctrl+S), en dus is het kwestie van die string dan weer in je programma toe te wijzen aan een bepaalde functie.

 

Als je liever een gratis alternatief zoekt, met Autohotkey kun je ook al heel veel doen.

Zo heb ik een script geschreven waarmee je in Mediacenter via het sterretje en het kruisje kunt tussen de verschillende zoom modi schakelen of Teletekst ondertitels aan/af zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...