Ga naar inhoud


PGI image v0.5, Höllenbrut voor ipbox9000


ikbennico

Aanbevolen berichten


@Yoran

 

Bij time-shift wel. bv als ik hem op 3 min pauze zet en dan weer verder wil kijken.Ook met oude en nieuwe opnames heeft de ontvanger dit, omdat dan de harde schijf volgens mij word uitgezet,vind dit ook zeer irritand.Ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing heeft? b.v.d,moet wel zeggen,dat bij normaal tv kijken er geen problemen mee zijn.

 

groeten freekie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@yoran

 

Geen probleem met wegvallend geluid hier. Zelsf niet 1 keer tot nu toe.

 

@Stepdriver

 

Ook geen uitvallen incubusCamd. Die draait en die blijft draaien....tot ik een opgenomen bestand ga wissen.

Daarna moet ik de gele knop gebruiken om incubus te herstarten.

Pip in Pip gebruik ik niet.

 

Al ben ik dan enigma2 fan, dit is toch echt het beste wat ik tot nu toe heb gezien voor de ipbox 9000.

 

Groetjes

Danny

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draai hier met mgcamd 1.35 en newcs.Ik denk dat het hier dan fout gaat.Ik kan dit helaas niet testen omdat ik de geele knop gebruik om shoutcast op te starten.(foutje)en ik weet niet hoe ik deze weer in orginele staat moet krijgen.dit stotteren van geluid had ik ook al bij mgcamd 1.33 eigelijk altijd al gehad vanaf het begin dat ik de ipbox heb.(eind sept 2009)dit stotteren gebeurt alleen als je hem op pauze gezet hebt en dan na een tijdje weer aanzet,moet hierbij wel vermelden dat de harde schijf zich op het moment dat je van de pauze gaat ook weer aan zet, dus kan het volgens mij ook nog zo zijn dat het daar mee te maken heeft.??

 

groeten freekie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

Ik heb timeshift eens aangezet en waarempel het werkt zonder wegvallen van het beeld. Zet ik timeshift weer uit, dan is er weer dat uitvallen na een paar zenders en moet mgcamd weer gestart worden. Ik wil graag timeshift niet gebruiken, van mij hoeft de harde schijf niet mee te lopen. Weet iemand hoe dit kan en wat is er aan te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier hetzelfde met mgcamd (ism diablo of softcam).Geen problemen echter met geluid.Wel een super img.Als nu nog de trukjes van NLB er zouden bijkomen (zonder de panics) dan is dit de perfekte img.Proficiat aan de ontwerpers.Alsdie firma's die het toestel verkopen mogen hier eens een lesje uit trekken.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...