Spike_b Geplaatst: 15 januari 2010 Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Als ik een VOB bestand probeer af te spelen, krijg ik de melding, gstreamer plugin gstreamer element dvdspu not available. Kan iemand mij vertelen waar en hoe ik deze in de box krijg. Alvast bedankt, Sipke VU+ Duo2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Murdock Geplaatst: 15 januari 2010 Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Welke image? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spike_b Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Origineel bericht van: Murdock Welke image? Wel zo makkelijk om te weten, heb het ook even in mijn handtekening gezet. OpenPLi-unstable-vuduo-20100115 VU+ Duo2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas2000 Geplaatst: 15 januari 2010 Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Hier ook. Met dvd afspelen werkt het wel, maar nog niet soepel zoals bekent. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spike_b Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Plugin geinstalleerd, melding is nu weg als ik een VOB af wil spelen, maar het beeld bevriest, en wil de VOB niet afspelen. VU+ Duo2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen