Ga naar inhoud


Vu+ problemen na schotel instellingen


Homer

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Hier thuis gekomen en ontvanger aangesloten, beeld op het scherm, de instellingen gedaan naar 720P en dan even gaan kijken hoe de antenne instelligen stonden, daar de verkoper die enkel voor tuner 1 had ingesteld!

 

En dan plots een error en er stond iets van een gebeurtenis maar had de tijd niet om te lezen wat en een reboot sinsdien staat de ontvanger aan met de intro van pli(Thank u for using pli) en twee radertjes die draaien, niets kan ik nog doen om deze terug in leven te krijgen. De image van pli 15-1 op usb gezet maar er gebeurt niet! heb een foto maar kweet niet hoe ik deze moet plaatsen!

 

help me

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Merkedesch

Heb je er iets extern aan hangen??

 

Alles even loskoppelen...antenne enz..

 

 

Achterop even uitzetten ff wachten weer aanzetten en dan???

 

Bij mij kwam die daarna weer terug tot leven(mijn externe HD veroorzaakte dit)

 

Succes,

 

Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee doet niets, moet wel zeggen dat er nog een bestandje op die stick staat om deze te kunnen beveiligen met een wachtwoord, maar deze gebruikte ik ook voor de lemon en die had daar geen problemen mee!

 

Deze misschien wel!

 

tot nu toe geen beweging in te krijgen!

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mede satters,

 

Ik heb terug beeld heel veel dank aan Murdock voor zijn goeie hulp en geduld van een leek in linux!

 

natuurlijk ook aan de mensen die mijn wilde helpen!

 

 

Top

 

homer

 

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerrit1967
Dan ben ik wel benieuwd wat Murdock heeft aangegeven, wel zo handig om te wten als er meer mensen dit probleem hebben


Hallo,

Wel het zelfde als jij(er zijn hier slimme mensen aanwezig) :D, soft op usbstick en in de ontvanger stoppen stroom erop! Natuurlijk had ik de fout begaan dat ik de files uit de map had genomen en deze niet wilde instaleren! mapje vuplus moet compleet zijn.

Dit en nog wat andere dingen die moesten aangepast worden aan de settings van de tuners want is niet zo gemakkelijk als je een lemon gewoon bent.


Wat ik misschien extra zou willen vragen is, hoe kan je zelfs lijsten maken van kanalen! Ik heb de henksat lijst 19,2 in de ontvanger geladen deze zou ik er terug uit willen maar weet niet hoe dit moet! De kanalen die ik wil is tvv en tnt met de vrije HD kananlen dit tesamen in 1 lijst!

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer
De kanalen die ik wil is tvv en tnt met de vrije HD kananlen dit tesamen in 1 lijst!


Dan zou ik de TVV fastscan draaien, krijg je een bouquet met precies wat je wil.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

De fastscan heb ik reeds gevonden, maar zal deze pas instaleren als ik die henksat kan verwijderen uit de ontvanger.

 

Maar de vraag blijft hoe maak ik een eigen lijst voor tnt met zowel de Hd kanalen erbij.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer

De fastscan heb ik reeds gevonden, maar zal deze pas instaleren als ik die henksat kan verwijderen uit de ontvanger.


verwijderen gaat daar waar je hem ook geinstalleerd hebt, in de plugin browser. Onder de rode knop kan je plugins (en dus ook settinglijsten) verwijderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

A dank je voor de uitleg, deze morgen eens proberen! nu aan het werk.

 

op klik zie je al de freq staan, kan je met een programma dit overzetten naar de Vu+?

 

Dan zou ik tvv in 1 map zetten en de franse in een andere map en misschien nog hd ook in een andere map, of alles in een.

 

homer

 

 

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...