Ga naar inhoud


Krijg er geen Gemini4.70 op ???


hels

Aanbevolen berichten

L.S.

 

De DM7020 van een vriend crashte gisteren. Daarna kon hij geen zenders meer vinden. "Even" een nieuwe versie erop zetten (dacht ik) mbv. Dreamup en het zal wel weer werken.

 

Helaas; Dreamup (laatste versie, met Netwerk en nullmodemkabel) kreeg geen verbinding. In display van de dreambox worden normale meldingen getoond en dreambox start normaal op, terwijl hij naar Dreamup zou moeten luisteren. (Ja, Eerst Dreamup gestart en daarna de 7020 ...).

 

We hebben wel verbinding met netwerk (telnet etc.) ook de nieuwe settings lijst staat er nu op en alle lijkt weer te werken, maar eigenlijk zouden we ook Gemini van 2.5 naar 4.7 willen zetten ....

 

Met de nullmodem kabel heb ik 3 weken geleden nog mijn eigen 500 geupdate en dat werkte perfect, dus kabels zijn okay ...

 

Is de seriele poort kapot ? Iemand hier ervaring mee ?

Iemand een idee hoe we later toch Gemini 4.70 erop kunnen zetten ?

 

Groet, Henk

"Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian

Link naar reactie
Delen op andere sites


gewoon via de webinteface flashen dat doet dreamupp namelijk ook alleen zet hij dan de http mode aan met de nulmodemkabel en hij zet hem in de stop modus dit kan je ook handmatig doen.

 

mount /boot -o remount,rw

rm /boot/*

reboot

 

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...