Ga naar inhoud


Ervaringen Kathi UFS922


daf_driver

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn 922 een schotel met 1 lnb voor Astra 19,2 en een 2de lnb voor 23.5 gr.Oost. Op 19,2 ontvangt hij prima maar zap ik naar een regionale zender op 23,5 dan schakelt hij de switches niet om. Signaal springt naar nul. Als ik op dezelfde coax kabels mijn andere 4 ontvangers test werkt het allemaal prima.

Je zou zeggen instellingsnummer in Diseqc maar heb alle instellingen naast de normale (Diseqc 1.0) al geprobeerd.

Getest met software 1.02, 1.03 en 1.04b.

 

Hebben de andere 922 eigenaars wel de lokale zenders goed?

confused

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: HD_freak
Géén enkel probleem hier met de regionalen.
Ontvang je die met een quad Duo lnb? Welke versie software draai je, en weet je zo de gebruikte diseqc instellingen?

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Quad duo lnb, 3 receivers aangesloten (kathrein 2x). SW 1.03 en diseqc 1.0 voor beide tuners.

Signaal tuner 2 gescheiden en zelfde instellingen als tuner 1.

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...