Ga naar inhoud


XMLTV importer zipje


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: B17
Dan zit m daar de kneep, ik zal denk ik eerst de gehele plugin maar eens verwijderen van beide boxen en dan opnieuw de laatste installeren..

B17 cool


Als je dan ook maar aan denkt om op de e1 de update te installeren via de gele knop.

Omdat ik niet zelf de e1 package op de pli download site zet. kan het zijn dat deze niet de laatste info bevat.
Deze laatste kun je installeren door via de gele knop de EPG update te selecteren (ergens helemaal onderaan in de lijst).

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Rytec
Origineel bericht van: B17
Ook bij mij werkt de epg-import niet meer op zowel m'n dreambox 7020 alswel de Dm 800...vreemd heb niets veranderd.

B17


Niets veranderd? bedoel je daarmee dat je nog niet de recentste channelfile en sources toepast?
Ik lees dus links en rechts wat problemen met het importeren van de epg data, dit kan dan enkel zijn doordat ik de xmltv files weggehaald heb van de rytec.be site waar ik al sinds eind december een alternatief voor heb.
Betekent dat nog niet iedereen de nieuwe sources gebruikt.
En sinds vorige week heeft Kabeltje ook de nieuwe files voor de e1 boxen gemaakt.


enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_1.0-r14 met de laatste sources werkt niet, r7 met de nieuwe sources wel. Lijkt toch echt iets binnen het programma?

Zag ergens ook een opmerking over het aanpassen van self.iterator = createIterator(self) in EPGConfig.py maar kon het zelf niet vinden, misschien betrekking op E1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, deze fout heeft betrekking op non-Pli images en dus hebben de mensen zoals jullie hier last van.

Mike heeft het al aangepast en brengt asap een nieuwe versie uit.

Dus nog even geduld en blijf werken met de r7 maar je kunt perfect al m'n nieuwe sources en channelfile al gebruiken.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk nu ook weer met de r7, maar de automatische update werkt niet. Als ik handmatig de opdracht geef, dan haalt ie keurig de epg op, maar als ie het op het "afgesproken" tijdstip s'ochtends vroeg moet doen gebeurt er niks...

 

B17 confused

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...