Ga naar inhoud


VU+ DUO - bevriezen beeld


Spike_b

Aanbevolen berichten


met kaart in slot of via cardserver? Met andere release van ook?

Heb hier geen probleem verder met bevriezen.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Spike_b
Origineel bericht van: liberte
Controleer signaalsterkte.


Signaalsterkte op beide tuners, is boven de 85%


Origineel bericht van: ppaap
welke image zit er in

ppaap


Volgens zijn onderschrift de laatste PLI van vandaag.


Is het specifiek op bepaalde zenders / frequenties / transponders??

Op een bepaalde satelliet???

HD zenders???


Toevallig nog een andere box "lokaal" aangesloten op je ontvanger??

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Merkedesch
Origineel bericht van: Spike_b
Origineel bericht van: liberte
Controleer signaalsterkte.


Signaalsterkte op beide tuners, is boven de 85%


Origineel bericht van: ppaap
welke image zit er in

ppaap


Volgens zijn onderschrift de laatste PLI van vandaag.


Is het specifiek op bepaalde zenders / frequenties / transponders??

Op een bepaalde satelliet???

HD zenders???


Toevallig nog een andere box "lokaal" aangesloten op je ontvanger??

Gr.Merkedesch


Hallo Merkedesch,

Het gebeurd op zowel Astra 1 als Astra 3 kanalen, niet op HD zenders, de box is standalone.

Grt,

Sipke

VU+ Duo2 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Spike_b
Mijn beeld en geluid bevriest een paar keer per dag, verder werkt de box dan normaal, dus kan alle menu's bedienen, kan dan vanuit het menu herstarten, daarna werkt alles weer ok.

Iemand een idee?

Grt,

Sipke


Ik neem aan dat je de CCcam herstart??
Heb je het andere kaartslot al eens geprobeerd?

Wanneer is dit probleem precies ontstaan??

Ik had problemen met vooral RTL4HD. Ik ben terug gegaan naar 2.011 probleem opgelost.

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Merkedesch
Origineel bericht van: Spike_b
Mijn beeld en geluid bevriest een paar keer per dag, verder werkt de box dan normaal, dus kan alle menu's bedienen, kan dan vanuit het menu herstarten, daarna werkt alles weer ok.

Iemand een idee?

Grt,

Sipke


Ik neem aan dat je de CCcam herstart??
Heb je het andere kaartslot al eens geprobeerd?

Wanneer is dit probleem precies ontstaan??

Ik had problemen met vooral RTL4HD. Ik ben terug gegaan naar 2.011 probleem opgelost.

Gr.Merkedesch


Ik herstart de box volledig, de CCam herstarten heb ik nog niet kunnen proberen het gebeurd altijd wanneer ik er niet bij ben. het probleem doet zich volgens mij sinds build 15-01 voor.

Zal hem morgen even in de andere reader zetten.

Waar haal ik 2.011 weg. ?

VU+ Duo2 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...