Ga naar inhoud


Verschil tussen Barry Allen en Meoboot


robbedoeske

Aanbevolen berichten


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jammer dat je er zo over denkt want ik heb daar helemaal geen probleem mee , daarentegen is Pli nu juist de Image die er bij mij niet op komt sorry.

 

Ik heb de meest stabiele Image in de Flash ( OoZoon ) volledig en goed werkend met Barry Allen ondersteuning.

En zo kan ik verder experimenteren wat ik maar wil op de Usb stick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint een beetje op een religie te lijken. Laat vooral iedereen doen wat hij leuk vindt, het is per slot van rekening een hobbie.

 

De voors en tegens zijn vrij duidelijk als je weet wat een multiboot precies doet: Ergens midden in het bootproces vervangt de multiboot het image. Als je je bepekt tot images die zich uitsluitend met de ontwikkeling van de high level software (i.h.b. met enigma) bezig houden, dan is er weinig aan de hand.

 

Bij images waar ook ontwikkeling plaats vindt in de low level software loop je vrijwel zeker op een gegeven moment tegen problemen aan. Of je dat acceptabel vindt is een keus die iedereen zelf moet maken. Maar als je dan problemen tegen komt die anderen niet hebben, denk dan eerst aan de multiboot als oorzaak. En als je in het forum om hulp vraagt, geef dan in ieder geval aan of je een multiboot gebruikt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist Blackbriar, maar daar gaat het juist vaak fout.

 

Er worden vaak problemen gepost, waar het uiteindelijk om multiboot problemen lijkt te gaan.

 

Als je multiboot wilt, terwijl je weet dat je dan om problemen vraagt, moet je die ook vooral zelf oplossen... Zegt uiteindelijk iedereen, zélfs het zéér behulpzame Pli team, en dat begrijp ik volledig!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Nabilo / Gemini / LT en Newnigma in de Multiboot en ben tot op heden met één van de allereerste Dreamboxen 800 nog niet tegen een probleem aangelopen wel met de Pli Image en daarom zie ik dan ook de oorzaak hiervan bij Pli zelf en daarom gebruik ik die dan gewoon niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
het zoeken naar onvermijdbare problemen


Je zou toch zeggen dat die zichzelf wel presenteren? wink

Anyway.. het hele dreambox gebeuren is natuurlijk een open invitation for trouble.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"daarom zie ik dan ook de oorzaak hiervan bij Pli"

 

Dat klopt. Zij kunnen dat oplossen door niet meer verder te ontwikkelen aan de kernel en drivers ;-( en zo dicht mogelijk bij de oorspronkelijke Dreambox image te blijven. Of jij kunt het oplossen door geen pli meer te gebruiken. Ik stem voor het laatste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Boerenjong

Ik doe ook aan Multiboot met verschillende images.
Ik moet zeggen dat de Open Pli het slechts werkt van alle images.


Precies het punt, wie krijgt uiteindelijk altijd de schuld wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Open Pli draait hier op mijn box zonder problemen.

Dus hou nu eens op met zeuren dat deze image niet goed overweg kan met Multiboot,zet hem dan gewoon in de flash (daar is die ook voor bedoelt) Amen......

 

Gr.Zoeker

Dreambox 8000

Dreambox 800se

Dreambox 800

Relook 400~

Popcorn Hour A-110

Visiosat G4: 13.0° 19.2° 23.5° 28.2°

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...