Ga naar inhoud


intro sat4all


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wilde even kwijt dat ik het heel mooi vind en dat het keurig is gemaakt ,dat mag gezegt worden , nu hopen dat we het met zijn alle sat4all hoog kunnen houden en droog <BR>Jongens perfect !!<P>Thanks 4all <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een pluim voor de makers, bedenkers en beheerders.<P><P>------------------<BR>Best regards,<BR>Henk Jansen<BR>henk.jansen@worldonline.nl<BR>Humax F1-CI<BR>Aston V1.03<BR>Piccard V1.1<BR>Seca

Link naar reactie
Delen op andere sites

vak werk mannen .<P>even nog een klein ideetje een chat site voor newbee,s voorkomt mischien een hoop ergenissen .<BR>was zomaar een idee.<BR>keep on the good work !!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kwam op de site zag er indrukwekend shocked.gif uit.<BR>Maar echt zeer mooi Flash 4 zeker jaja is niet zo makelijk om dit te maken ben het zelf aan't leren .<BR>En echte wink.gifproficiat wink.gif<BR>Jullie zijn mij dus al voor hahahaha.<BR>Groeten . smile.gif<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi logo!<BR>Plus gaat redelijk snel open!<BR>in 1 woord P R I M A !<P>PS Nu nog Canal+ van een zwart wit logo naar kleur!<BR>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>==================== <A HREF="http://www.biggestdutch.org" TARGET=_blank>www.biggestdutch.org</A> <p>[This message has been edited by Unetwork (edited 03 September 2000).]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het ziet er zeker heel mooi uit! Alleen thuis in the middle of nowhere met m'n 56k6 modempje krijg ik hem niet draaiend. Alles al opnieuw geinstalleerd maar niks hoor. Iemand een tip?? Nu is downloaden nogal lastig, ik kom er gewoon niet meer in.<P>------------------<BR>Vision

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...