Ga naar inhoud


[DRAGON] Nieuw: Predator 380 !


Aanbevolen berichten


Predator 3.80

 

About this version:

For Dragon Module.

 

Emulation for Irdeto, Nagra, Viaccess, Viaccess2, Seca and Cryptoworks , with keyeditor

(check out the "Debug" option in the menu).

 

 

New:

Emulation for Viaccess providers Bis (old Absat), ART, SCT

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: kevbin 7
Nieuwe Predator 380 is uit voor Dragon cam.
wat de meerwarde is weet ik niet.

mvg kevbin 7


Ik heb een dragon twin cam met Predator 3.4.3.
Is iemand bereid op deze voor mij te updaten?

Topfield 7710 PVR HD, Samsung UE32C6800US, Multytenne, CD SECA3 in Mediaguard 3 CAM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn oude Dragon CAM weer eens opgezocht op zolder i.v.m. overstap naar een nieuwe HD-ontvanger die ook geen interne kaartlezer heeft (mijn oude Topfield 4000 had dat ook niet, maar daar had ik dus een CD-CI in met seca-3 en dan had ik een 2e ontvanger Humax 5400 met daarin een Irdeto-2 kaart wel in de interne ontvanger). De CD-CI met seca-3 zit nu in de nieuwe HD-ontvanger en de Humax wil ik vervangen door de Topfield 4000 zodat ik daar nu ook kan opnemen. Maar daar moet dan dus wel de Irdeto-2 kaart in, vandaar dat ik of een nieuwe Irdeto CAM nodig heb of ik dacht laat ik eens de nieuwste Predator 380 op de mijn Dragon CAM zetten zodat ik dan de Irdeto-2 kaart kan gebruiken in de TF4000.

Heb goed geupdate en gekgenoeg doet de nieuwe oranje seca-3 het wel met nieuwste 380, maar helaas de Irdeto-2 kaart doet het niet...

Wisselen de Irdeto-sleutels nog sneller dan de Seca-3 sleutels of heb ik gewoon een verkeerd 380 gekozen?

En als ik hem straks goed werkend heb met Irdeto-2, hoe vaak moet ik de Dragon CAM dan vervolgens updaten i.v.m. wisselende sleutels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mickvangool

Ik heb een dragon twin cam met Predator 3.4.3.
Is iemand bereid op deze voor mij te updaten?


Ja hoor, kom maar langs in Alkmaar als het je niet te ver is.
PM maar voor een afspraak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, en hoe doe ik dat?

Tot nu toe altijd alleen maar de Predators gedownload op mijn loaderkaart m.b.v. Dragonload, daarna kaart in de ontvanger en de Dragon CAM uploaden op het BVN kanaal.

Maar een andere "caid" plaatsen? Nog nooit gedaan en van gehoord....

 

Gr. Paul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik heb prededit gedownload en gebruikt om de CAID's voor Irdeto in de Predator 380 te zetten, ik heb gelijk maar alle Irdeto CAID's erin gezet, dus niet alleen 0622. Daarna gesaved in de al bestaan de Predator 380, weer met de Mastera op de loaderkaart gezet en daarna via de ontvanger op mijn Dragon CAM. Gemengde gevoelens bij het geheel: eerst helemaal geen beeld met de Irdeto-2 kaart. Daarna de Dragon CAM eruit en er weer in, toen geen beeld op NED-2 en 3 (uiteraard SD en niet HD!), wel beeld op NED-1, RTL'en en SBS6 etc.

Na een tijd nog even op NED-2 om te proberen en daarna nergens meer beeld!

Eruit en er weer in zorgt weer voor het wel werken van alle zenders behalve NED-2 en 3...

Hoe kan dit???

 

Gr. Paul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, vreemd: net de kaart in mijn oude Humax 5400 gedaan en daarin werkt alles nu perfect met de Irdeto-2 kaart. Dit is de ontvanger waar ik de Irdeto-2 kaart de afgelopen jaren al in gebruikte aangezien hij een Irdeto-kaartlezer heeft, maar nu wil ik de Irdeto-2 kaart in de Dragon CAM in mijn Topfield 4000 stoppen aangezien die aan de kant is geschoven door de nieuwe HD-ontvanger Rebox RE-4000 die wat problemen lijkt te hebben....

 

Gr. Paul.

 

P.S. Ik ben benieuwd hoe vaak ik de Dragon CAM nu moet updaten om hem werkend te houden voor de Irdeto-2 kaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...