Ga naar inhoud


Tv tuner in media center


Gast Swieb

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Ik heb een mediacenter met daarin de tv kaart technisat cablestar hd2. Het werkt wel, want ik kan tv kijken via het programma. Maar heb nog 2 problemen. Ik wil het programma graag werkend krijgen in media center. Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft of weet hoe je dit werkend krijgt? Daarnaast is het zo dat wanneer ik iets op ga nemen er geen geluid mee opgenomen wordt. Dus wanneer ik een opgenomen serie wil bekijken zit er geen geluid bij.

 

Hopelijk is er iemand die een antwoord heeft op mijn vragen.

 

GRoeten Swieb.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Swieb, welkom.

Ik zat met hetzelfde probleem. Mijnheer Gates heeft dit nog niet mogelijk gemaakt in windows. Wat ik het gedaan is het programma dvblink tvsource geïnstalleerd. Dit zorgt ervoor dat er virtuele tuners binnen windows mce komen. Hierna kn je dus de skystar HD als tuner aanwijzen en gebruiken.

Let wel op het werkt alleen in Vista of windows 7.

Je kan het programma 20 dagen op proefgebruiken daarna moet je een andere oplossing hebben gevonden of het kopen (27,50 euro).

Ze hebben een apart forum (wel zo handig ivm aanvragen sleutel tbv registratie). Je kan even op de volgende link klikken http://www.dvblogic.com/tvsource.php

Sorry voor de commerciële site maar is hier al besproken en link bestaat nog steeds dus ga er van uit dat het okee is.

 

Martin

 

Ps het draait bij mij flitsend Zie onderschrift voor specs pc en tuners.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...