Ga naar inhoud


playstation 3 gekraakt


dream7020

Aanbevolen berichten

Een Amerikaanse jongen die drie jaar geleden de software van de populaire iPhone kraakte, heeft nu ook de Playstation 3 weten te hacken.

 

Door de kraak kunnen illegale spellen op de spelcomputer worden gespeeld.

 

 

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn te veel firmware updates om nieuwe spelen te kunnen spelen op een gehackte ps3 en online spelen zie ik ook niet zitten en deze optie is meestal het mooiste van een spel.

 

In ieder geval ik hack hem dus niet. Ik had op de ps1 zoveel spelen gekopieerd en ik speelde er geen een tot het einde, nu met gekochte spelen dan wel, toch meer speel plezier? En wat is nu 6 tienjes als je maanden met een spel bezig bent en leuk online kan spelen, dit geef je in 2 avondjes stapen in de kroeg ook uit.

 

Nu krijgen we dit jaar een 3D firmware update op de ps3 en ben benieuwd of de hack dan ook nog toe te passen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat playstation op dit moment sowieso niet goed bezig is.

 

Ben zelf een fanatieke gta speler en er komen nu weer nieuwe delen uit.

 

Alleen voor de xbox 360 en daar baal ik van.

 

De gta is naar mijn weten begonnen op de playstation.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hagar heeft een goed punt. ik heb toenertijd met de xbox als een malle spellen lopen spelen maar geen enkele uitgespeeld. Is toch een beetje onbevredigend. Is wel handig om een spel ff uit te proberen.

 

Nu speel ik echter met de ps3 bijna alleen maar online, (modern warfare 2), dat zou ik niet willen missen.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dream7020: Ik denk niet dat dit aan Sony (Playstation) ligt maar aan de maker van het spel. Er zijn nu eenmaal PS3 spellen die niet op de 360 komen en andersom. Ikzelf heb een PS3 en ben erg blij ermee. Ik zag op Marktplaats dat je voor ca 100 euro ook al een 360 kunt kopen (gebruikt). Mogelijk een optie?

 

Ikzelf was altijd meer van het illegale. Dus een Wii en PS1 heb ik gehad maar wel een gekraakte versie. Nu ik de PS3 heb besef ik dat er veel geld wordt gestoken in het maken van de games. Als hier geen "winst" meer op gemaakt wordt dan zal het met de PS3 games niet veel gaan worden. Want wie wil er dan nog zo veel geld steken in de ontwikkeling van een spel zonder dat hiermee winst gemaakt gaat worden? Ik hoop dan ook dat dit "kraken" beperkt blijft. Wil je goedkopere spellen, wacht dan na de release een tijdje en bestel ze dan. Of koop ze in Engeleand (online) of via marktplaats. Ook veel game shops hebben gebruikte games. Of...ga een dagje naar Londen. Vraag vienden en kennissen welke games ze willen hebben. Bel CEX (oid) en laat wat apart leggen. Ticket en bus koste mij 10 euro. Daarvoor was ik in Londen. Lekker geshopt die dag en de volgende dag (hotel ca 50 euro) zijn we weer terug gegaan. Al met al ca 100 euro (2 personen) en een tas vol games en controllers en een leuke dag weer terug.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen GTA 4 uitkwam heb ik kekeken welke onsole het beste was; de 360 heeft mooier beeld, is om te bouwen (DVD ipv BluRay), kleiner, meer games, goedkoper, en krijgt extra GTA episodes...

 

Men wilt beweren dat de PS3 beter beeld heeft, maar dat is absoluut niet waar (voor de meeste games, i.i.g. GTA IV ziet er mooier uit op de XBox360+meer FPS) want de PS3 maakt gebruik van RAW data, terwijl de xbox360 een goede compressor heeft voor de bestanden.

 

Wanneer je gebruik wilt maken van je omgebouwde PS3, moet je wel onthouden dat je een Dure BluRay brander moet aanschaffen, en dure BluRay discs...

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een PS3 voornamelijk gekocht voor de Blue-Ray (althans dat heb ik mijn vriendin wijsgemaakt :P), maar ik vind de spellen ook echt gaaf eruit zien en draaien goed.

 

Mijn moeder heeft een Wii wat ik ook super gaaf vindt en ziet er leuk uit. Graphics zijn niet echt te vergelijk vind ik omdat het een hele andere manier van gamen is. Wii heeft constant een humoristische ondertoon, waarbij veel spellen op PS3 en XBoX360 etc vaak serieuser en donkerder zijn.

 

XBoX360 ken ik niet zo goed, maar van wat ik gezien heb zag het er ook super uit.

 

Het kraken opzich hecht ik niet zoveel belang aan. Ik kan gelukkig af en toe een spelletje kopen, maar ik vind dit soort dingen altijd leuk voor de bijstandsmoeders met 2 kids.

 

Die kunnen geen spellen van 100Euro kopen (ervanuit gaan dat bv Oma en Opa de PS3 voor kerst hebben gekocht) maar wel 1 gekraakte disc met 20 spellen erop.

 

Het blijft natuurlijk illegaal en vervelend voor de makers, maar gelukkig loopt het allemaal niet zo een vaart. Kijk maar naar de film industrie. Mensen blijven toch naar de Bios gaan en originele kopen ondanks dat alles illegaal te d/l en branden is tegenwoordig. Wat doet Avatar? Gaat Titanics record laten sinken denk ik.

 

OT: Als je hem niet niet gezien hebt, Avatar, moet je echt doen, en dan echt in een 3D kino. Ik heb hem eerste kerstdag een Noorwegen gezien en het is het gaafste wat ik in een lange tijd gezien heb.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
de 360 heeft mooier beeld, is om te bouwen (DVD ipv BluRay)


Ik snap deze stelling niet zo goed. PS3 speelt alles af, inclusief Blu-Ray. Dat lijkt me eerder een voordeel dan een nadeel?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream7020
Door de kraak kunnen illegale spellen op de spelcomputer worden gespeeld.

Dit is natuurlijk onzin, dmv van extra hardware heeft Geohot toegang tot geheugen/cpu. Om eventueel "illegale" spellen te kunnen spelen, hetgeen niet het doel van Geohot is, is nog een lange weg te gaan.
Hier is trouwens zijn blog: http://geohotps3.blogspot.com/2010/01/heres-your-silver-platter.html

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...