Ga naar inhoud


[Anysee E30S] Ervaringen gevraagd


Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Pietwiet
Heeft iemand ervaring met een satelietontvanger van het merk Clark type E30S Plus die je op de usb ingang van je laptop kunt aansluiten waardoor je op o.a. de camping met je laptop, die velen meenemen, sateliet tv kunt ontvangen

m.v.g PW

Anysee E30S Plus werkt probleemloos onder Windows XP via USB.
Er schijnen wat kinderziektes te zijn in Media Center van Windows 7. (of is het inmiddels al opgelost?...)
Ik heb dat niet goed onderzocht omdat XP mij beter bevalt dan Windows 7.
Ooit had ik de FireDTV (ook extern), werkte via Firewire.
FireDTV gaf meer storingen, vastlopers dan Anysee.
Bij Anysee eigenlijk nog nooit een serieuze vastloper gehad.
Anysee E30S Plus vraagt erg veel van de PC processor, Dual Core 3.0 ghz om HD-TV weer te geven. Zoek maar eens een laptop die dat biedt. FireDTV gaf HD weer op mijn oude Compaq Pentium 3 laptop. Voordeel van de Anysee is ook de mooie compacte afmeting en de ingebouwde CAM die probleemloos werkt met CanalDigitaal. FireDTV 4-5x groter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pietwiet
Heeft iemand ervaring met een satelietontvanger van het merk Clark type E30S Plus die je op de usb ingang van je laptop kunt aansluiten waardoor je op o.a. de camping met je laptop, die velen meenemen, sateliet tv kunt ontvangen

m.v.g PW


Nog even dit ter aanvulling.

Ik zie dat FireDTV voor HD-TV bijna dezelfde syteemeisen heeft als Anysee.

For HDTV: Minimum: Pentium@ IV 3,5GHz, AMD Athlon XP+ 3500, DXVA/H.264 graphic card (Windows XP)
Recommended: Dual Core processor (REQUIRED for WinMCE 2005 or Vista)

In dit geval zou ik kiezen voor Anysee via USB, temeer daar FireDTV de produktie gestopt heeft.

Ik gebruikte het vroeger op een Compaq Pentium3 en zag proefuitzendingen van Astra in HD kwaliteit, natuurlijk niet in een resolutie van 1080...maar je zag duidelijk verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier de E30TC Plus draaien onder windows 7 mediacenter i.c.m TVsource en de Hadu plugin en ik moet zeggen dat dit uitstekend werkt, zelfs geen hikje als ik hdtv kanalen bekijk.

 

Ik heb al diverse kaarten getest maar dit is voor mij tot nog toe een pronkstukje, ik neem aan dat dit voor de satelliet uitvoering niet anders zal zijn!!

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...