Ga naar inhoud


[7121] Geen nedelands geluid bij Eurosport HD.


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten

Hello,

 

Zit hier met het probleem dat ik geen nederlandse commmentaar krijg bij Eurosport HD met orgineel tvv kaartje (enkel engels). In het menu van de ontvanger staat de voorkeurstaal voor audio nochthans op nederlands ingesteld. Iemand een idee ?

 

 

Eurosport sd heb ik geen probleem mee.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien is er geen Nederlanstalige commentaar bij de uitzending die je bekijkt en wordt de Engelse commentaar doorgegeven op het Nederlandse geluidsspoor.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen natuurlijk, ik wacht effe af tot deze uitzending beeindigd is (Australian open). Of is er iemand die kan bevestigen dat dit enkel met engelse commentar op het HD kanaal wordt doorgegeven.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks.

 

Ik gebruik hem ook voor het eerst eigenlijk, eerst stond ie in de slaapkamer maar werd eigenlijk niet gebruikt. Nu heb ik hem hdmi aangesloten op de tv in de keuken, nieuwste soft en settings ingeladen. Maar helaas blijkt de ned. commentaar bij eurosport hd niet te werken. Dit is toch een tvv gecertificeerde ontvanger mad

 

Mvg,

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult een ander taalspoor moeten kiezen in de tuner. NL commentaar wordt wel degelijk doorgegeven op Eurosport HD. Hoe je een ander taalspoor in de 7121 kiest weet ik niet, maar dat is in de handleiding terug te vinden.

 

Via HDMI zou het kunnen dat hij standaard het Dolbysignaal selecteert en dat is inderdaad Engels.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bangkok By Night
Maar helaas blijkt de ned. commentaar bij eurosport hd niet te werken. Dit is toch een tvv gecertificeerde ontvanger mad

Mvg,
BbyN


Gewoon een instelling klik op info op je AB ga met de pijl naast OK naar NU en doe daar je instellingen bij taal en ondertiteling.
Volgens mij is het een bug dat dat niet onthouden wordt dus volgende keer weer instellen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Volgens mij is het een bug dat dat niet onthouden wordt dus volgende keer weer instellen. laugh


Ik dacht dat je ergens in de instellingen van deze ontvanger kon instellen wat de voorkeurtalen moeten zijn. Normaal kan je er 2 instellen. Dan zou de tuner wel automatisch naar het nederlands moeten gaan bij elke zender. Als 2e taal kan je dan bijvoorbeeld engels of duits instellen als je die taal kent. Ik denk dus niet dat het een bug is dat als je de taal veranderd dat de tuner dit volgende keer vergeten is. Het is gewoon nooit de bedoeling geweest denk ik dat je iets aan de kanalenlijst kan veranderen. Voor de ietswat meer gevordrde gebruiker zou het niet slecht zijn dat de tuner dit toch per kanaal zou onthouden. Dat word natuurlijk moeilijker wanneer er een nieuwe kanalenlijst beschikbaar komt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel iets van een bug. Heb ik ook gehad. De oplossing is dan een 'reset' van je ontvanger naar fabrieksinstellingen en dan alles opnieuw inladen. Werkt perfect daarna!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...