Jump to content

ton2207

Members
  • Content Count

    634
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ton2207

  • Rank
    Sat4all Fan
  • Birthday 07/22/1956

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Apeldoorn
  • Interesses
    Modeltreinen - Computers (databases en Excel)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ik zou toch contact opnemen met CD. Misschien staat er toch wel iets fout en mis je ten onrechte zenders.
  2. Volgens mij doe je dat met 'downloaden'. Zit verstopt in het menu met de drie punten onder elkaar naast de prullenbak.
  3. Ik heb er niet zoveel verstand van, dus heb ik het opgelost met een woonkamerthermostaat die via een app en Google te besturen is (op de benedenverdieping ligt vloerverwarming en heb ik geen radiatorknoppen. Op de verdieping 1 en 2 heb ik op elke radiator een bijpassende smart thermostaatkraan geplaatst. Alles is ter plekke en via app te regelen. Installatie was een fluitje van een cent (nou ja, het was iets duurder😀).
  4. En de volledig reset heft geholpen. Het is wel een puist werk, ondanks de backup moet je van veel apps de inlogcodes weer opzoeken etc. Nu nog even aan het worstelen met two-factor authorisation - de apps daarvoor moet ik opnieuw instellen maar dat lukte me gisteravond laat niet meer. Tussen de oliebollen door maar een poging wagen.
  5. Samsung heeft me het toestel in veilige modus laten starten (alle apps van derden zijn dan uitgeschakeld). In die setting is er geen foutmelding meer en kan ik gewoon internetten met de browsers. Het is dan retesnel, maar daar heb je niet zoveel aan als geen apps hebt 😀. Volgende aangeraden stap is een reset van het toestel. Dat ga ik eerdaags maar eens proberen.
  6. Dat zou inderdaad het laatste redmiddel zijn. Wat ik dan nog eerst zou doen is applicaties verwijderen en terugzetten wat ik gebruik. IK heb nog geen reactie van Samsung gehad.
  7. Begin deze week hebben we Android Q (10) geïnstalleerd via een push van Samsung. Het betreft twee Samsung toestellen S10+. Een van de toestellen liep vrijwel meteen tegen een foutmelding aan: /proc/self/net/dev: open failed: EACCES (Permission denied) Hierbij is het volgende fenomeen: Na opstarten werkt Google Chrome even, totdat na een halve minuut of zo deze foutmelding verschijnt. Er kan dan niet meer worden geïnternet via de Google browser, Firefox en de Samsung browser. Zoeken via Google, mail etc. werkt allemaal wel. Het tweede toestel deed het goed tot een herstart gisteren, toen trad exact hetzelfde fenomeen op. Het lijkt op een rechten probleem ergens in de telefoon/software. Meteen na opnieuw opstarten werkt alles, even later (blijkbaar al er een proces ergens begint) komt de foutmelding. Wat ik al gedaan heb is Google Chrome cache geleegd, opslag geleegd - dit ook voor Play Store en play Services (wat oplossingen die ik op internet vond voor een dergelijk iets). Verder ben ik van alle apps op de telefoon de rechten en toestemmingen nagegaan en alles op OK gezet. Dit hielp niets, helaas. Ik zal de vraag ook uitzetten bij Samsung (via hen komt de software binnen). Mocht ik antwoord krijgen dan horen jullie dat natuurlijk. Voor nu... iemand enig idee wat ik zou kunnen doen om dit op te lossen? Alvast bedankt voor meedenken.
  8. Ik gebruik zowel Hue als Innr, dat gaat in principe zonder problemen. Let wel even op dat de Hue bridge via de Hue lampen het signaal verder doorgeeft (de hue lampen hebben ook een soort bridge ingebouwd). Of dat bij de Innr lampen ook zo is, weet ik net (ik vernoed van niet), die zou je dus binnen bereik van de bridge moeten plaatsen.
  9. Zou het kunnen dat in je menu (menu - settings - tijd instellingen) de slaapmodus aan staat?
  10. Weet je overigens zeker dat er geen kat of ander op je afstandsbediening plaats neemt?
  11. Dag willem269, Er is nog wel een aantal Reboxen. Welk type/model heb je, welke firmware zit erin en hoe is deze aangesloten. Misschien ook van belang hoe heet hij wordt (is hij opgesloten in een kast, kan er vrijelijk lucht om heen etc.
  12. Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet dan is het zoek.
  13. En ze hebben ook nog andere soorten lampen. Ze hebben ook stopcontacten die te schakelen zijn via Hue. Het werkt prima samen met Hue. Het aansluiten is nét iets anders, maar dat wordt prima uitgelegd. Ook Ikea heeft spullen die compatibel zijn.
  14. ton2207

    Aygo vs i10

    Veel plezier en geluk ermee, mooie kleur ook.
  15. Dag, Heb je de Chromecast al een keer gereset? Misschien is er info achtergebleven. Kijk eens op: http://www.chromecast-info.nl/vragen/hoe-kan-ik-de-chromecast-resetten/
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy