Ga naar inhoud


[VU+ DUO - PLi] Timeshift


Gast Nolimits

Aanbevolen berichten

Sinds vanmiddag een WD AVGP 640 GB HD in de ontvanger gezet. Alles werkt perfect behalve de timeshift. Als ik de ontvanger via de AB op pauze zet dan stopt het beeld gewoon, druk ik dan weer op play dan begint de ontvanger keurig bij waar ik gebleven was. Probleem is echter dat na 10 sec help beeld overschakeld naar de huidige uitzending! Iemand een oplossing of ook dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met de plugin Alt Shift. Het werkt redelijk tot goed. Timeshift start automatisch wanneer je naar een zender schakelt en terugspoelen werkt ook goed. Weet niet of ik de link mag geven, maar vraag de plugin anders maar via PM aan mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies: dat was ook mijn bedoeling. Is er ergens een beetje een overzicht over allerlei plug-ins (die niet via het menu worden geïnstalleerd)?

 

Je hebt PM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer met mijn domme vragen:

ik heb de Alt-plugin geïnstalleerd en ingesteld en geconfigureerd. De eerste maal leek hij te werken, maar daarna was het afgelopen.

Heeft iemand echt ervaring met deze plugIn op de VU? En zo ja: hoe heb je het recording pad ingesteld, en hoe bedien je deze timeshift?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, sinds deze plug-in is geïnstalleerd, gaat ook "normaal" timeshiften fout. In de configuratie de Alt-plug uitgeschakeld, maar timeshift levert nu crashes op. Die moet er dus helaas weer van af.

Jammer, want continu timeshift vind ik een belangrijk item.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Invertist
Nou, sinds deze plug-in is geïnstalleerd, gaat ook "normaal" timeshiften fout. In de configuratie de Alt-plug uitgeschakeld, maar timeshift levert nu crashes op. Die moet er dus helaas weer van af.
Jammer, want continu timeshift vind ik een belangrijk item.


Het lijkt mij eigenlijk ook niet meer als normaal??
Dat als je 2 dingen bijna hetzelfde wil laten doen!!!
Er zeer zeker conflicten kunnen gaan ontstaan...Crashes zeg maar.
Na het uitschakelen van de Plug-inn heb je de ontvanger ook herstart??

Want het is mij nu de afgelopen weken opgevallen dat de VU+ eerst een herstart nodig heeft na installatie van div. dingen!!Denk dan b.v aan HD's - Rotors om daarna als een zonnetje te draaien.

Verder is het leuk dat je "alles" wil proberen en testen van alle mogelijke voorkomende plug-inns..

Ik denk alleen dat de VU+ daar nog niet klaar voor is!!Er zijn nog teveel kleine issues die verholpen moeten worden..En ik denk dat al die kleine dingen verholpen zijn!Ze er dan vanzelf voor gaan zorgen dat je Plug-inns ook volwaardig ondersteund gaan worden!!!!

Tot die tijd Be patient!!!

Zet de VU+ dan niet in een kwaad daglicht als een box waar niets op draait!!!!

Al met al is het al een pracht van een Ontvanger waar de basis al goed op draait.





Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Merkedesch
Origineel bericht van: Invertist
Nou, sinds deze plug-in is geïnstalleerd, gaat ook "normaal" timeshiften fout. In de configuratie de Alt-plug uitgeschakeld, maar timeshift levert nu crashes op. Die moet er dus helaas weer van af.
Jammer, want continu timeshift vind ik een belangrijk item.




Zet de VU+ dan niet in een kwaad daglicht als een box waar niets op draait!!!!

Al met al is het al een pracht van een Ontvanger waar de basis al goed op draait.





Gr.Merkedesch



Dat kwade daglicht slaat op het geen dat er zoveel gevraagd en gelezen wordt door mensen die graag een andere ontvanger willen aanschaffen!!

Als ik alleen maar lees dit werkt niet dat werkt niet!!!

Dan denkt iedereen straks dat deze ontvanger dus niet deugt!!!

Er zijn nog zoveel kleine driver issues die allemaal te maken hebben b.v video aansturing - HD - enz...En bijna alle plugins hebben te maken met bijna al die drivers.(natuurlijk niet helemaal waar ik ben natuurlijk geen Pieterg die dit beter zou kunnen omschrijven)

Ik heb nog nooit een ontvanger gezien die zo kort op de markt is!!En waar al zoveel van gevraagd wordt!!!Schijnbaar alleen omdat het een Enigma2 ontvanger is..En de Dreambox daar al wat langer op draait!!Wordt er automatisch aangenomen dat standaard dan alle addon's voor de Dreambox ook maar draaien.


Misschien een kleine tip??

Haal alle te downloaden plug inns eens uit het download menu!!Die nog niet draaien of nog niet getest zijn op de VU+..




Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Merkedesch
Origineel bericht van: Invertist
Nou, sinds deze plug-in is geïnstalleerd, gaat ook "normaal" timeshiften fout. In de configuratie de Alt-plug uitgeschakeld, maar timeshift levert nu crashes op. Die moet er dus helaas weer van af.
Jammer, want continu timeshift vind ik een belangrijk item.

Het lijkt mij eigenlijk ook niet meer dan normaal??
Dat als je 2 dingen bijna hetzelfde wil laten doen!!!
Er zeer zeker conflicten kunnen gaan ontstaan...Crashes zeg maar.
Na het uitschakelen van de Plug-inn heb je de ontvanger ook herstart??

Want het is mij nu de afgelopen weken opgevallen dat de VU+ eerst een herstart nodig heeft na installatie van div. dingen!!Denk dan b.v aan HD's - Rotors om daarna als een zonnetje te draaien.

Als in de configuratie van die plug-in is ingesteld dat die is gedeactiveerd, doe ik toch geen twee dingen tegelijk?
En inderdaad: ik doe altijd een volledige herstart, zelfs na het deactiveren van de plug-in

Origineel bericht van: Merkedesch
Verder is het leuk dat je "alles" wil proberen en testen van alle mogelijke voorkomende plug-ins..

Ik denk alleen dat de VU+ daar nog niet klaar voor is!!Er zijn nog teveel kleine issues die verholpen moeten worden. En ik denk dat al die kleine dingen verholpen zijn!Ze er dan vanzelf voor gaan zorgen dat je Plug-ins ook volwaardig ondersteund gaan worden!

Natuurlijk draait een aantal plug-ins nog niet, dat spreekt voor zich. Maar als niemand de resultaten meldt, gaat iedereen voor zichzelf het wiel opnieuw uitvinden. Als iedereen gewoon meldt, welke gebruikte plug-in wel of niet werkt, scheelt dat anderen heel veel uitzoekwerk en tijd.

Origineel bericht van: Merkedesch
Tot die tijd Be patient!

Absoluut!
En gezien de snelheid van de ontwikkelingen hoef je niet eens zo erg geduldig te zijn.

Origineel bericht van: Merkedesch
Zet de VU+ dan niet in een kwaad daglicht als een box waar niets op draait!

Neem me nu niet kwalijk zeg, zelfs als je maar 10% van mijn postings had gelezen, zou je die opmerking niet gemaakt hebben. Als er iemand positief over de VU heeft gesproken, dan ben ik dat wel! Ik word er al van beticht zakelijke belangen te hebben (was het maar waar).

Origineel bericht van: Merkedesch
Al met al is het al een pracht van een Ontvanger waar de basis al goed op draait.

Precies: dat is wat ik ook steeds heb gezegd.
Overigens: dat is natuurlijk ook wel de reden om al plug-ins uit te proberen: als de basis al niet goed was, zou ik daar niet eens over piekeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

@ Invertist.

 

Origineel bericht van: Merkedesch

Zet de VU+ dan niet in een kwaad daglicht als een box waar niets op draait!

 

Neem me nu niet kwalijk zeg, zelfs als je maar 10% van mijn postings had gelezen, zou je die opmerking niet gemaakt hebben. Als er iemand positief over de VU heeft gesproken, dan ben ik dat wel! Ik word er al van beticht zakelijke belangen te hebben (was het maar waar).

 

 

Dit is nu precies wat ik bedoel!!!Ook jij leest Zwart - Wit!!

 

Ik zet nergens neer dat JIJ de box afkraakt!!!!

Je bent net als ik zelf heel erg positief..

 

Ik weet alleen uit ervaring van mijn tijd als verkoper van dit soort producten..Dat de meeste mensen ALLEEN MAAR HET NEGATIEVE uit zinnen halen!!!

 

Dus eigenlijk lezen ze alleen maar Dit werkt niet dat werkt niet...!!

 

Daarom vind ik het jammer dat de posting over De 1e indruk van deze VU+ DUO alweer zo vervuild is met niet gerelateerde dingen die een minder postieve indruk geven van deze ontvanger.

 

Ok weer On-Topic anders loop ik de zaak te vervuilen!!

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...