Ga naar inhoud


[7141/23] Pincode 0000 veranderd in 1234 originele cd-ontvanger


Crash-Dummy

Aanbevolen berichten

De nieuwe Pace Philips ontvanger 7141 moet als je hem opstart een software update doen. Maar als je in het menu wilt komen moet er een pincode ingevuld worden. In de gebruiksaanwijzing staat 0000 als pincode. Maar om jullie een belletje naar Canaldigitaal te besparen ($$$$$$) en onnodig op kosten te jagen, is dit ineens veranderd in pincode 1234. Is maar even dat je het weet.

 

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ach, in de handleiding staat de pincode voor het instellingen menu gewoon genoemd als 1234 hoor. Toen ik hem gisteren installeerde typte ik uit gewoonte ook 0000 in - dat werkte niet en toen ben ik de handleiding maar eens gaan lezen...

 

De pincode voor kinderinstellingen is overigens nog gewoon 0000.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen.

 

In een topic alleen vragen en antwoorden over het onderwerp.

Zie ook de regels van het forum in de FAQ

 

5. Vragen stellen? Kies de juiste methode - Wees duidelijk met je vraagstelling en onderwerp

Wij houden dit board graag netjes. D.w.z. dat wij niet gediend zijn met mensen die hun vragen of opmerkingen duidelijk in een verkeerd forum plaatsen of dezelfde vraag meerdere keren in verschillende forums stellen. Neem daarnaast ook niet de thread van een ander over door een vraag te stellen die niets met het onderwerp van de thread te maken heeft. Heb je een vraag, open dan zelf een nieuwe thread met een duidelijk onderwerp.

 

 

Dank u voor de meedewerking om ons forum netjes en overzichtelijk te houden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...