Ga naar inhoud


Wie kent een goed driver update programma ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten


DriverMax is ook een goede , gratis tot 2 downlouds per dag

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens even kijken, een mobo, een grafische kaart, muis(/toetsenbordcombinatie) en eventueel een audiokaart.

 

In grote lijnen een complete pc in onderdelen. Dus 1 keer in de zoveel tijd ff hooguit 4 websites van fabrikanten langs om een driver te checken.

 

Daar hoef ik geen losse 3rd party meuk voor op mijn pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Eens even kijken, een mobo, een grafische kaart, muis(/toetsenbordcombinatie) en eventueel een audiokaart.

In grote lijnen een complete pc in onderdelen. Dus 1 keer in de zoveel tijd ff hooguit 4 websites van fabrikanten langs om een driver te checken.

Daar hoef ik geen losse 3rd party meuk voor op mijn pc.


Helemaal akkoord
Tegenwoordig heb je binnen de 10 minuten de drivers/updates van je pc hardware gevonden en installeer je die handmatig.
De meeste updates voor je videokaart zitten tegenwoordig in de Windows updates.

Dergelijk driver update programma's kunnen ook veel verkeerd doen.
1 keer heb ik driver genius gebruikt omdat het een zeer oud moederbord was. Hij vond onmiddellijk de drivers. Na installatie was pc enkel nog op te starten in veilige modus. Blijkt dat er een verkeerde driver was geïnstalleerd.

Handmatig drivers installeren is dus de boodschap

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wordt er binnenkort weer door iemand een vraag gesteld: Ik heb onderlaatst driver genius geïnstalleerd en nu......

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat bedoel je daarmee ? als ik vragen mag ?

 

ronald

 

PS

 

Ik heb er best enige ervaring mee, 10 jaar ongeveer, maar uit deze kwam ik niet uit, maar Genius wel..... en als er problemen (straks) ontstaan door genius, nou ja, dat zien we dan wel weer..... (zelfs de on-line zoeker van fujitsu siemens zag de kaart niet...terwijl het een FS is.....)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kaart.... wat voor kaart?

 

En wat ik bedoel... De enige 1 of 2 dingen die je regelmatig zou kunnen updaten is je videokaart en eventueel je geluidskaart. De rest is niet zo spannend. Als het goed werkt heb je er meestal geen omkijken meer naar. De rest wordt meestal niet echt geüpdatet of het moet net op de markt zijn.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ronaldsl
de WLAN pci kaart herkende windows niet na een schone W7 installatie.


Dan heb je toch een merk en type? Even naar de fabrikant.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...