Ga naar inhoud


Eredivisie Live 1 t/m 4


picaan

Aanbevolen berichten

Er gebeuren volgens een aantal websites ook wat veranderingen in andere zenders, zo komt film1 action erbij en er staat iets te lezen over eredevisie live. Wat ik nu helaas wel mis is dat ook eredivisie live 3 en 4 erbij komen en dan ook alle 4 kanalen op één transponder komen. Iemand die hier iets over weet??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: picaan
Er gebeuren volgens een aantal websites ook wat veranderingen in andere zenders, zo komt film1 action erbij en er staat iets te lezen over eredevisie live. Wat ik nu helaas wel mis is dat ook eredivisie live 3 en 4 erbij komen en dan ook alle 4 kanalen op één transponder komen. Iemand die hier iets over weet??


Die voetbalkanalen kunnen best timeshared met elkaar worden uitgezonden. Zoveel unieke programma's zijn er toch niet op.
Bijv. van
06-12 Eredivisie LIVE 1
12-18 Eredivisie LIVE 2
18-00 Eredivisie LIVE 3
00-06 Eredivisie LIVE 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Alleen ECV3 erbij zou al ruim voldoende zijn... Misschien delen met een themakanalen zender....


Inderdaad, ik ben geen fan van deelkanalen maar met deze zender zou het toch moeten kunnen. Wel een logisch deelkanaal zoeken, dus niet een live sportkanaal (ECV2) delen met een ander live sportkanaal (Sport 1.2)

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: picaan
Er gebeuren volgens een aantal websites ook wat veranderingen in andere zenders, zo komt film1 action erbij en er staat iets te lezen over eredevisie live. Wat ik nu helaas wel mis is dat ook eredivisie live 3 en 4 erbij komen en dan ook alle 4 kanalen op één transponder komen. Iemand die hier iets over weet??


Die voetbalkanalen kunnen best timeshared met elkaar worden uitgezonden. Zoveel unieke programma's zijn er toch niet op.
Bijv. van
06-12 Eredivisie LIVE 1
12-18 Eredivisie LIVE 2
18-00 Eredivisie LIVE 3
00-06 Eredivisie LIVE 4


Dat is niet echt handig als je in het weekend een live wedstrijd wil zien lijkt mij

Dreambox 800HD / Topfield 7700HSCI / Technisat Multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...