Ga naar inhoud


[DM7000] bewakings camera kijken via db 7000 en db8000


jason

Aanbevolen berichten

ik heb dvr, waarop 4 cameras zijn aangesloten en via de tv in huiskamer kan ik deze real life zien. nu wil het geval dat ik het in de slaapkamer ook wil kunnen zien, maar heb geen mogelijkheden meer om meer kabels te trekken. er staat wel een dreambox 7000 met internet, dus nu is mijn vraag, of ik het via de db zou kunnen zien, alleen real life, opnames hoeft niet.

de dvr is opgenomen in het netwerk en is via de pc te benaderen en te bekijken, eveneens op afstand via internet.

wie heeft er een oplossing, bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kunt misschien proberen om een webbrowser te installeren en zodoende je dvr beelden te bekijken. Andere (dure) oplossing is een DVB modulator waarop je je videofeed meezendt met het signaal over je coax naar je tuner.

DM8000 - DM500+ - Multytenne - triax 88cm - samsung 52"

Link naar reactie
Delen op andere sites

een video balun is een mooie oplossing, maar je signaal wordt wel weer aan het eind omgezet naar een composiet signaal. Dit krijg je dus niet "in je dreambox" . Je kunt het wellicht wel op je tv aansluiten als je een composiet/tulp ingang hebt ( of omzetten naar scart/rgb).

 

voor balun en internet gelijktijdig heb je wel een volledig bedraad systeem nodig (cat6/gigabit), waarbij gigabit dan niet meer mogelijk is omdat je draadjes inlevert.

 

Bij een balun wordt er normaal gesproken tevens voeding over de (utp)lijn meegezonden

DM8000 - DM500+ - Multytenne - triax 88cm - samsung 52"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jason
ik heb dvr, waarop 4 cameras zijn aangesloten en via de tv in huiskamer kan ik deze real life zien. nu wil het geval dat ik het in de slaapkamer ook wil kunnen zien, maar heb geen mogelijkheden meer om meer kabels te trekken. er staat wel een dreambox 7000 met internet, dus nu is mijn vraag, of ik het via de db zou kunnen zien, alleen real life, opnames hoeft niet.
de dvr is opgenomen in het netwerk en is via de pc te benaderen en te bekijken, eveneens op afstand via internet.
wie heeft er een oplossing, bvd


Zet er een hub neer, ik heb internet op de dm7000

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...