Ga naar inhoud


[VU+ DUO] Logitech Harmony 1000


De_Muts

Aanbevolen berichten


Je programmert hem via de logitech site,

 

ik heb een 525 en 555 en deze kan ik gewoon updaten,

vna uit de selfde site met de zelfde setting's.

of dit met alle harmonys gaat weet ik niet maar

logitech heeft je backup wink

VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTA

Groetjes Noud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Daveys
De Logitech 885 is geen goed huwelijk met de DM800HD. Het reageert wel op elkaar maar het gaat te snel of te langzaam. Je moet de knoppen van de Harmony soms wat langer indrukken wat ook weer niet lekker loopt.

Dat is allemaal op te lossen met de software voor de Harmony's (probleem oplossen, reageert te veel/te weinig). En als het je niet lukt: heb je de helpdesk al om hulp gevraagd? Die doen het zo voor je.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duolist
Dat is allemaal op te lossen met de software voor de Harmony's (probleem oplossen, reageert te veel/te weinig). En als het je niet lukt: heb je de helpdesk al om hulp gevraagd? Die doen het zo voor je.


Hmm, had misschien wel een oplossing geweest om de helpdesk te bellen. Het verhaal met te veel / te weinig heb ik meerdere malen geprobeerd. Ach, eerdaags komt de Vu+ Duo binnen hier dus maar hopen dat ie het daar wel goed op doet.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook mijn Logitech Harmonu ONE ingesteld voor een DM8000 en daarna alle knoppen handmatig aangepast. Alleen reageerd hij soms wel traag,...dus moet ik de vertraging gaan aanpassen. Iemand een tip zodat hij gelijk goed staat voor mijn VU+ ?

-> VU+ Duo Twin Linux HDTV Receiver PVR + 320Gb Western Digital + Triax 88cm met 4 Inverto lnb's gericht op 13/19,2/23,5/28,2 <--> Image OpenPLI <-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gman2oo6
Origineel bericht van: Satfreak1969
Ook mijn Logitech Harmonu ONE ingesteld voor een DM8000 en daarna alle knoppen handmatig aangepast. Alleen reageerd hij soms wel traag,...dus moet ik de vertraging gaan aanpassen. Iemand een tip zodat hij gelijk goed staat voor mijn VU+ ?


lees verder

Origineel bericht van: mrspock
ik heb vandaag de logitec 555 geprogrameerd.

heb via logitec programma PVR-->maxdigital+-->vu+ geselecteerd.

Standaard functies werken meteen. Ik heb de pagiga lijsten van mijn remote aangepast naar wens.

gr


waarvoor pak je die hier boven niet ipv de DM8000 ???

logitec programma PVR-->maxdigital+-->vu+ .

staat gewoon in de database bij Logitech
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Gman2oo6
Origineel bericht van: Gman2oo6
en vanaf nu niet meer nodig de Vu+ Duo staat nu officeel in de database

harmony.jpg


duhh lees verder

alleen klopt de harmony bij mij voor de rest helemaal niet
heb de database gedownload van harmony zelf
en tijdens het zappen komt eerst rtl7 ?? in beeld en dan gaat ie pas door met zappen
ook slaat deze nummer over hij moet bvb 280 type en hij doet dan ..8.. en dat is het hi hi
ben benieuwd of ik als enigste dit probleem heb met de harmony 1000
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeker geen 1000 kopen: die is om goede redenen vervangen door de 1100.

En als ik je een goede raad mag geven: de veel goedkopere 555 heeft meer functionaliteit dan die dure broertjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...