Ga naar inhoud


[VU+ DUO] Logitech Harmony 1000


De_Muts

Aanbevolen berichten

is er iemand met die ervaring heeft betreffende een VU+Duo en een logitech harmony 1000 afstands bediening? Ik ben aan het zoeken geweest bij logitech om de VU+Duo toe te voegen maar hij is nog niet bekend in de database van logitech. (of ik zoek onderde verkeerde fabrikant)

 

Graag een reactie

 

groet Patrick

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ondanks herhaald aandringen bij Logitech en het aanleveren van de juiste gegevens: helaas, men werkt er niet meer zo snel.

Maar goed: het zelf aanleren van de commando's is in 10 minuten gepiept.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Koifreak

Ik heb de DM 8000 in de harmonu one gezet, en daarna via IR de knoppen aangepast.

Voordeel is dat je al de functies van de DM 8000 geladen hebt in je harmony, alleen de toetsen hoef je dan maar aan te passen. Werkt PERFECT!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: De_Muts
is er iemand met die ervaring heeft betreffende een VU+Duo en een logitech harmony 1000 afstands bediening? Ik ben aan het zoeken geweest bij logitech om de VU+Duo toe te voegen maar hij is nog niet bekend in de database van logitech. (of ik zoek onderde verkeerde fabrikant)

Graag een reactie

groet Patrick


Voor mijn logitech 525 heb ik 'em gevonden in de categorie PVR (dus niet sat), Fabrikant MaxDigital (?!?) VU+ (of Vu+ duo, weet niet meer precies)

Groeten,

Patrick

 

VU+ Duo (Dream Elite), Echostar 5020

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gman2oo6
Origineel bericht van: Patrick R.
Origineel bericht van: De_Muts
is er iemand met die ervaring heeft betreffende een VU+Duo en een logitech harmony 1000 afstands bediening? Ik ben aan het zoeken geweest bij logitech om de VU+Duo toe te voegen maar hij is nog niet bekend in de database van logitech. (of ik zoek onderde verkeerde fabrikant)

Graag een reactie

groet Patrick


Voor mijn logitech 525 heb ik 'em gevonden in de categorie PVR (dus niet sat), Fabrikant MaxDigital (?!?) VU+ (of Vu+ duo, weet niet meer precies)



IDD daar staat hij onder vreemd eigenlijk want als ik op MaxDigtal ga zoeken vind ie nergens een box maar wel op verschillende forums noemen ze hem ook zo

btw goed gevonden !!
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Logitech 885 is geen goed huwelijk met de DM800HD. Het reageert wel op elkaar maar het gaat te snel of te langzaam. Je moet de knoppen van de Harmony soms wat langer indrukken wat ook weer niet lekker loopt. Ik gebruik daarom maar de originele ab maar dat is natuurlijk niet waarvoor ik de 885 heb aangeschaft frown.

 

Het programmeren van een Logitech met de originele ab van de VU+ moet inderdaad zo gepiept zijn. Waar ik erg benieuwd naar ben is hoe de ervaringen zijn met een Logitech in combinatie met de VU+ Duo. Hoe reageren ze op elkaar?

 

Groet, Dave

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ik heb de 555 en moet zeggen dat dit heel goed gaat. Ik heb zelf ook alle knoppen ingeleerd en dat alles is in een half uurtje gepiept (incl. de activiteiten instellen).

De Harmony kan gewoon alles en net zo makkelijk als de originele AB, de knoppen die de Harmony niet zelf ook heeft plaats je uiteraard in het LCD schermpje.

Klein nadeel van de 555 is nu dat de zachte knopjes van menu b.v. iets beter ingedrukt moeten worden maar dat heeft meer te maken met de ouderdom van de Harmony en de plaatsing van de knopjes, deze zitten naar mijn idee net iets te dicht op elkaar om relaxt te kunnen drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, 't is alleen eventjes wat werk om alles onder de juiste knopjes te krijgen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Ik heb de 555 en moet zeggen dat dit heel goed gaat. Ik heb zelf ook alle knoppen ingeleerd en dat alles is in een half uurtje gepiept (incl. de activiteiten instellen).
De Harmony kan gewoon alles en net zo makkelijk als de originele AB, de knoppen die de Harmony niet zelf ook heeft plaats je uiteraard in het LCD schermpje.
Klein nadeel van de 555 is nu dat de zachte knopjes van menu b.v. iets beter ingedrukt moeten worden maar dat heeft meer te maken met de ouderdom van de Harmony en de plaatsing van de knopjes, deze zitten naar mijn idee net iets te dicht op elkaar om relaxt te kunnen drukken.


als ik echter de uitleg en meningen lees heb ik er toch wel wat vragen over.

Citaat:
net zo makkelijk als de originele AB,

die is namelijk niet makkelijk, je krijgt RSI of breekt je vingerkootjes af OF bedoelde je die zinsnede anders?
Citaat:
Harmony en de plaatsing van de knopjes, deze zitten naar mijn idee net iets te dicht op elkaar om relaxt te kunnen drukken.

waarom dan zo'n ergonomisch monster kopen? of is de 1000 anders qua ergonomie

ciao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gman2oo6
Origineel bericht van: Daveys
De Logitech 885 is geen goed huwelijk met de DM800HD. Het reageert wel op elkaar maar het gaat te snel of te langzaam. Je moet de knoppen van de Harmony soms wat langer indrukken wat ook weer niet lekker loopt. Ik gebruik daarom maar de originele ab maar dat is natuurlijk niet waarvoor ik de 885 heb aangeschaft frown.

Het programmeren van een Logitech met de originele ab van de VU+ moet inderdaad zo gepiept zijn. Waar ik erg benieuwd naar ben is hoe de ervaringen zijn met een Logitech in combinatie met de VU+ Duo. Hoe reageren ze op elkaar?

Groet, Dave


Dan moet je de vertraging aanpassen van je harmony !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gman2oo6
Origineel bericht van: Tonskidutch
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Ik heb de 555 en moet zeggen dat dit heel goed gaat. Ik heb zelf ook alle knoppen ingeleerd en dat alles is in een half uurtje gepiept (incl. de activiteiten instellen).
De Harmony kan gewoon alles en net zo makkelijk als de originele AB, de knoppen die de Harmony niet zelf ook heeft plaats je uiteraard in het LCD schermpje.
Klein nadeel van de 555 is nu dat de zachte knopjes van menu b.v. iets beter ingedrukt moeten worden maar dat heeft meer te maken met de ouderdom van de Harmony en de plaatsing van de knopjes, deze zitten naar mijn idee net iets te dicht op elkaar om relaxt te kunnen drukken.


als ik echter de uitleg en meningen lees heb ik er toch wel wat vragen over.

Citaat:
net zo makkelijk als de originele AB,

die is namelijk niet makkelijk, je krijgt RSI of breekt je vingerkootjes af OF bedoelde je die zinsnede anders?
Citaat:
Harmony en de plaatsing van de knopjes, deze zitten naar mijn idee net iets te dicht op elkaar om relaxt te kunnen drukken.

waarom dan zo'n ergonomisch monster kopen? of is de 1000 anders qua ergonomie

ciao



de 1000 en 1100 zijn inderdaad heel anders in vormgeving
voelt meer aan als de controller van een playstation
eenmaal eraan gewend werkt dit wel feilloos
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gman2oo6
Dan moet je de vertraging aanpassen van je harmony !


Ik heb vertraagd en versneld en dat had positieve en negeatieve uitwerking maar nooit helemaal goed helaas.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben in afwachting van een harmony 555, als je eenmaal de vu hebt ingeleerd in de harmony is deze dan te backuppen via usb en later in een ander in te laden o.i.d ??

 

wellicht kunnen we zo'n backup dan delen.

 

VU+DUO OpenPli

DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...