Ga naar inhoud


[DM800HD] Imitatie DM800HD


unima1700

Aanbevolen berichten


Ja die zijn er zeker, dus aangezien deze prijs zal het een clone zijn.

 

Dit kun je zien aan diverse dingen, zo is de print van de modem niet bestukt met onderdelen.

Tevens zijn de tuners van slechte kwaliteit, en kun je geen normale image's gebruike ivm de second stage loader.

Zodra je geen aangepaste image gebruikt zal deze een CA error geven, dus je zult altijd een patchte image moeten gebruiken voor een clone.

 

 

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook zijn dat een 2e hands voor minder dan €400 weggaat natuurlijk, aangezien je een nieuwe 800 kunt krijgen voor €399,-

 

Maar Dreamboxen zijn wel redelijk waardevast voor zover ik dat nu kan beoordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Komen de "echte" niet ook uit China?

 

Die zullen zonder meer ook uit het verre oosten komen. Dus Taiwan, China, of een van aanverwante landen.

De imitatie 800 komt echter zeer waarschijnlijk uit Shenzhen. In deze regio barst het van de kleine fabrikantjes die door de grote fabrikanten "hun" producten laten maken. De kwaliteit is vaak ver beneden peil met als resultaat veel defecten. En garantie heb je natuurlijk totdat je hebt betaald (vooruit).

 

Een echte afrader dus.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kwaliteit is over het algemeen goed hoor van die producten alleen de service en garantie is niks want maak maar eens een clone box (800HD) open zowel een echte als een clone daar zit maar bar weinig verschil tussen maar voor dat niet al te grote verschil in prijs zou ik zelf toch voor een echte gaan. dan heb je wel garantie en ondersteuning.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...