Ga naar inhoud


Ervaring gebruik homeplug internet via 220 volt aansluiting


Gast skystar

Aanbevolen berichten

In verband met zeer slechte ontvangst en instabiel draadloos internet door het hele huis wil ik overstappen naar een dergelijk apparaat. Ben er een beetje huiverig voor, niet zo zeer voorde apparatuur maar voor de resultaten opdat deze niet beter of slechter zullen zijn dan nu. Heeft er iemand ervaring met dergelijke apparaten en welke zijn dat dan???

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb een oudje hier..85mb maar werkt prima,mits je hem direct in een stopcontact doet,dus niet via verlengsnoer.heb er momenteel mijn relook op werken..prima,ook streamen geen probleem.

 

mvg yuppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, werkt hier ook perfect. Inderdaad via een verlengsnoer komt ie niet aan de max doorvoer. Eenmaal rechtsreeks in het stopcontact ging ie als een raket.

 

Setjes zijn voor 50 euries wel te koop overal. Aanrader want hij werkt van de kelder tot in de nok van je huis.

 

Je kan ook uitbreiden met meerdere homepluggen. (Ik zou ze wel van hetzelfde merk nemen).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier ook 3 oudjes van sweex 85mb, werkt als een trein, als ik weer moest kopen ging ik voor de nieuwe 200mb...je kunt 85 en 200 niet door elkaar gebruiken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook in het geval van een 3-fase in je huis werkt het als een speer.

 

Ga nu niet op het technische in, want dit draadje is regelrecht "voer" voor mijn gewaardeerde medesatter Sjaak(k). :D

 

Kimble.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Ook in het geval van een 3-fase in je huis werkt het als een speer.


Bij mij werkt het dus niet in bepaalde kamers daar ik met een 3-fasig systeem zit.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Lijkt mij van wel. Hier draadloze modem / router, homeplug er aan en op drie homeplugs resp. de dreambox en 2 PC's. De laptop draadloos. Alles communiceert met elkaar.

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...