Ga naar inhoud


Verstandkies verwijderen op m'n 36e


djpetit

Aanbevolen berichten

Ik mag lekker morgen naar de kaakchirurg. Dit om een verstandskies te verwijderen. Nooit gedacht dat ik dit nog zou meemaken op mijn 36e. Zal wel erg fijn worden aangezien mijn laatste verstandkies niet 'normaal' ligt maar overdwars. Ik hoop dat jullie morgen een beetje met me meeleven !

 

groet,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: DeBeek
Veel sterkte,

Nu maar hopen dat je er niet dommer door wordt :D


Dank je ,

Ik hoop het ook niet ....maar denk het niet ben er inmiddels al 3 kwijt, maar heb niks gemerkt in de loop der jaren !

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Dat verklaart een hoop wink

Succes, kun je hier voorlopig niks zeggen!


Bedankt !

Maar wat bedoel je precies met "verklaart een hoop" ???

groet,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigfoot
Jij merkt niks van het dommer worden maar wij wel wink

Grapje hoor, sterkte verder!


dank bigfoot

groet,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: djpetit
Ik mag lekker morgen naar de kaakchirurg. Dit om een verstandskies te verwijderen. Nooit gedacht dat ik dit nog zou meemaken op mijn 36e. Zal wel erg fijn worden aangezien mijn laatste verstandkies niet 'normaal' ligt maar overdwars. Ik hoop dat jullie morgen een beetje met me meeleven !

groet,

djpetit


Dat komt helemaal goed joh !
ik ben zelf 31 en heb afgelopen jaar in 3 maanden tijd alle 4 de verstandskiezen eruit laten halen.
Ook ik moest naar de kaakchirurg. Ik ben voor de duivel niet bang, maar tandarts, kaakchirurgen of orthodontisten.. die kan ik allemaal niet zien..daar ben ik dus wel 'bang' voor.

Iedereen kent wel de verhalen waarbij het 'goed-fout' gaat. de horror-verhalen. maar feit is dat het in de meeste gevallen zonder problemen gaat en dat je er niet veel/geen last van hebt. En die verhalen hoor je natuurlijk niet.

ik heb ze 2x2 eruit laten halen... De eerste keer zat ik 3 uur na de ingreep alweer vrolijk ijs met nootjes te eten.. (dit voelde ik nog wel, maar deed geen zeer). De 2e keer s'avonds alweer naar de kroeg en een hele avond uitgeweest zonder ergens last van te hebben...


Maar ik weet wat/hoe je je voelt.. ik vind me nu een hele 'beer' nou ze eruit zijn, maar ik was maar wat klein voorafgaand aan de ingreep.
Link naar reactie
Delen op andere sites

alles draait om hoe de wortels van de verstandskies er uit zien. Staan ze recht naar beneden dan heb je mazzel. staan ze naar binnen is het minder. Staan ze als weerhaken naar buiten is het nog minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: djpetit
Ik mag lekker morgen naar de kaakchirurg. Dit om een verstandskies te verwijderen. Nooit gedacht dat ik dit nog zou meemaken op mijn 36e. Zal wel erg fijn worden aangezien mijn laatste verstandkies niet 'normaal' ligt maar overdwars. Ik hoop dat jullie morgen een beetje met me meeleven !

groet,

djpetit


Hallo DJpetit,

ik heb het zelfde gehad, maar ik vond de behandeling van de kies die overdwars lag door de kaak chirurg veel minder erg dan het laten trekken van een andere verstandskies door de tandarts.
maar niet te min, wil ik je veel sterkte wensen.

gr Gerard

Groetjes,

Gerard (GTB)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf een keer bij de chirurg een verstandkies laten trekken maar dat liep behoorlijk uit. Was volgens hem de moeilijkste die maand mocht zelfs na afloop niet gelijk weg maar moest een poosje op de afdeling blijven.Bijna een week bij huis geweesd.

Mijn vrouw haar collega had het nog erger haar chirurg zette zich zo af op haar gezicht dat deze haar neus brak.

maar misschien beter om deze berichten morgen avond te lezen

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: clemens2
Zelf een keer bij de chirurg een verstandkies laten trekken maar dat liep behoorlijk uit. Was volgens hem de moeilijkste die maand mocht zelfs na afloop niet gelijk weg maar moest een poosje op de afdeling blijven.Bijna een week bij huis geweesd.
Mijn vrouw haar collega had het nog erger haar chirurg zette zich zo af op haar gezicht dat deze haar neus brak.
maar misschien beter om deze berichten morgen avond te lezen


en te posten laugh

Ik heb 6 maanden geleden ongeveer 1tje laten trekken, deze was rot gegroeid, hol en had een kromme wortel. Viel wel mee achteraf. Ik ben ook een tandarts poeperd dus ik voel het al als hij over me gebit ademt.

Ik heb er nog 1tje die semi overdwars ligt en deze moets ik een keer van hem bij de chirug laten verwijderen. Tot op heden nog niet gedaan.

Mijn zuske heeft ze echter alle 4 laten wegsnijden en er wel 'last' van gehad, maar niet zoveel last dat ze 'K.O.' was. Gevoellig en een kleine zeurende pijn voor een week. Ik geloof dat zij dit ook in 2x heeft laten doen en beide keren viel het wel mee dus.

Feit is denk ik dat je er wel wat last van zal hebben, en als je pechj hebt veel last. Maar tijd zal het leren.

suc6! smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: djpetit
Ik mag lekker morgen naar de kaakchirurg. Dit om een verstandskies te verwijderen. Nooit gedacht dat ik dit nog zou meemaken op mijn 36e. Zal wel erg fijn worden aangezien mijn laatste verstandkies niet 'normaal' ligt maar overdwars. Ik hoop dat jullie morgen een beetje met me meeleven !

groet,

djpetit


Veel sterkte. Het komt allemaal goed. Ik was 35 en volgens de kaakchirurg al te oud. Maar het viel allemaal mee. Alles werd goed verdoofd. Daarna een lap over de ogen, was ik wel blij mee, kon ik zo niet zien wat er gedaan werd. Binnen 30 min. zat ik al weer in de auto richting huis. Ik heb er twee per keer laten trekken. De pijn de dagen erna viel ook erg mee, nauwelijks tot geen last gehad. Alleen bij de hechting af en toe een zeurende pijn, maar wel draaglijk. Dagelijks heb ik moeten spoelen met een spuitje met zoutoplossing. De ibuprofen heb ik wel opgehaald bij de apotheek, maar eigenlijk niet gebruikt.

Wavefrontier T55 ( Oost:28,2; 23,5; 19,2; 13,0; 9,0, 4,8 en West: 0,8)1X VU+DUO en Xtrend et 6500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...