Ga naar inhoud


Verstandkies verwijderen op m'n 36e


djpetit

Aanbevolen berichten


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Fijn om te horen dat je het overleeft hebt..

Als ik dat zo hoor (4 spuiten en flink boren) is het nog best heftig geweest..

 

 

Mocht je nu nog lang die zak ijs tegen je wang aan moeten houden, dan is het volgende wellicht een goede typehulp voor 1 hand (na de ingreep is het wel weer tijd om een beetje te lachen)

warrior_xxtreme.jpg

(toch fijn dat er zulke apparaten zijn voor de (tijdelijk) minder valide medemens)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: raas
Fijn om te horen dat je het overleeft hebt..
Als ik dat zo hoor (4 spuiten en flink boren) is het nog best heftig geweest..


Mocht je nu nog lang die zak ijs tegen je wang aan moeten houden, dan is het volgende wellicht een goede typehulp voor 1 hand (na de ingreep is het wel weer tijd om een beetje te lachen)

(toch fijn dat er zulke apparaten zijn voor de (tijdelijk) minder valide medemens)


Nog nooit gezien, kan je wel 2 forums tegelijk "vervuilen". Multitasking cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment is de pijn een stuk minder geworden....maar ja wat wil je met de gehele dag door pijnstillers...

 

Wel worstel ik nu met een hechtdraadje dat begint los te laten (op de plek waar mijn verstand) heeft gezeten .....maar nog niet helemaal wil loslaten.

 

Irritatie ten top: zal ik de draad eruit trekken of niet ?

 

groet,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij mij mochten ze na een week eruit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Bij mij mochten ze na een week eruit.


Mijn kaakchirurg zei:" ze lossen vanzelf op", maar bij "vallen" ze eruit.

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat "oplossen" duurt wat langer dan een week.

 

De chef heeft ze bij mij op verzoek er na ongeveer een week uitgehaald.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn ze alle vier al weg. De eerste drie was geen enkel probleem, de laatste was letterlijk en figuurlijk een drama. Gebeurde in een ziekenhuis door een kaakchirurg die tegelijkertijd een kamer of tien afliep. Om een uur 9 kreeg ik de verdoving, vervolgens uren liggen wachten tot de man eindelijk kwam. De klok stond inmiddels op 12 uur en de verdoving was allang uitgewerkt. Van een nieuwe verdoving wilde de man niks weten dus vooruit dan maar. Een half uur later was het gewrocht er stukje voor stukje uitgepeuterd, zat de muur onder de bloedspatten en lagen de restanten op een schaaltje als bewijs van zijn bekwaamheid.

 

Sinsdien doe ik dus alles met verdoving en heb een hekel aan kaakchirurgen wink

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb alle 28 tanden 2jaar geleden in 1 keer laten trekken in het ziekenhuis,wel onder narcose kunstklapper er in en eigelijk geen centje pijn dus die verstandskies moet ook wel lukken

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike

hier dan...

 

 

een keer naar de weekend tandarts gegaan met kiespijn.

onjuiste diagnose (achteraf) dat mijn verstandskies het probleem is.

in de stoel, spuit erin en nog geen 10 sec. later al een tang in mijn mond.. :S

net zo goed zonder verdoving kunnen doen.

wat een #$(#$...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, idem. Op 4 kiezen na die er in mijn jeugd zijn uitgejast om ruimte te maken voor de verstandskiezen. Dat is iets wat ze tegenwoordig niet meer doen want je krijgt er wat scheefgroei door.

 

Ga 2x per jaar naar de smoelensmid en 3x per jaar naar een mondhyg.

 

En ik flos en rag me iedere avond een muisarm.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie

En ik flos en rag me iedere avond een muisarm.


me too... ach.. is beter dan met de pakken waspoeder voor de spiegel staan he.

nu ook vort trouw 2x/jaar naar tandarts en mondhygienist en dagelijks raggen...

maar voor een gezond gebit zonder zichtbare vullingen (alles wit) heb ik het er graag vroo over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...