Ga naar inhoud


geen film1 action


aranco

Aanbevolen berichten


ok, dus als je geen hd box hebt, kan je geen film 1 action ontvangen. Terwijl ik net zo veel abbo kosten betaald als iemand met een hd box.

Ik heb net op de site van c+ gekeken, maar er staat geen hd achter, dus ga je er toch van uit dat ie ook zonder hd box te ontvangen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aranco
ok, dus als je geen hd box hebt, kan je geen film 1 action ontvangen. Terwijl ik net zo veel abbo kosten betaald als iemand met een hd box.


even lief doen tegen CD, krijg je misschien ook een hd ontvanger van philips
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerrit1967
Origineel bericht van: aranco
ok, dus als je geen hd box hebt, kan je geen film 1 action ontvangen. Terwijl ik net zo veel abbo kosten betaald als iemand met een hd box.


klopt als een bus, dus wat moet je kopen volgens canaldigitaal een.........


Laten ze daar maar een xxxxxx krijgen dan, dan denk ik toch maar eens over een kabel abbo. Eerst ontnemen ze je ecv 3 en 4 en nu dit weer.
Iig iedereen maar weer bedankt voor de info.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een dreambox 800 Hd maar ik hem ook ik niet film1 action ik heb wel alle Film 1Hd en sport 1Hd en ook de andere Hd`s

en alle themakanalen by zoek loop is hy er by maar in de lyst van 23.5 staat die niet er by,wat is dat voor een probleem

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dobudaf
Ik heb een dreambox 800 Hd maar ik hem ook ik niet film1 action ik heb wel alle Film 1Hd en sport 1Hd en ook de andere Hd`s
en alle themakanalen by zoek loop is hy er by maar in de lyst van 23.5 staat die niet er by,wat is dat voor een probleem


moet er gewoon bij staan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aranco
Laten ze daar maar een xxxxxx krijgen dan, dan denk ik toch maar eens over een kabel abbo. Eerst ontnemen ze je ecv 3 en 4 en nu dit weer.


Hoe kunnen ze je iets ontnemen wat je nooit gehad hebt?
CD heeft nog nooit die voetbalkanaaltjes 3 en 4 doorgegeven.
En dat de extra Film1 kanalen in MPEG 4 zouden komen was al maanden bekend.. en je hebt een aanbieding gehad van CD voor een HD ontvanger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
Hoe kunnen ze je iets ontnemen wat je nooit gehad hebt?
CD heeft nog nooit die voetbalkanaaltjes 3 en 4 doorgegeven.
En dat de extra Film1 kanalen in MPEG 4 zouden komen was al maanden bekend.. en je hebt een aanbieding gehad van CD voor een HD ontvanger.

Daar heb je gelijk in, maar tov de kabel heb je wel 2 zenders minder. Trouwens wat moet ik met een hd box, als ik nog een oude tv hebt en nu niet aan komen met nieuwe tv kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aranco
Trouwens wat moet ik met een hd box, als ik nog een oude tv hebt.


De kanalen ontvangen die in MPEG4 uitzenden.. Dat zullen ook steeds meer SD kanalen zijn.
Zo kunnen ze meer zenders kwijt op één transponder..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aranco
Origineel bericht van: iRuud
Hoe kunnen ze je iets ontnemen wat je nooit gehad hebt?
CD heeft nog nooit die voetbalkanaaltjes 3 en 4 doorgegeven.
En dat de extra Film1 kanalen in MPEG 4 zouden komen was al maanden bekend.. en je hebt een aanbieding gehad van CD voor een HD ontvanger.

Daar heb je gelijk in, maar tov de kabel heb je wel 2 zenders minder. Trouwens wat moet ik met een hd box, als ik nog een oude tv hebt en nu niet aan komen met nieuwe tv kopen.


Met een HD ontvanger kan je ook de HD kanalen op je oude TV kijken, de kwaliteit is dan niet HD, maar toch...... voor als je later er toch een koopt heb je alvast de ontvanger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok , heb net HD op 23,5 later activeren , alle zenders doen het op mijn 800HD bak , MAAR ik heb ook nog een DM7020 op mijn slaapkamer , nope ontvangst film1,2 & film1.3 ,vreemd genoeg wel film1,1 , als ik dus mijn kaart in de 7020 duw gaat die zenders niet meer open , ik verdenk CD dat men Key's van de kaart verwijderen als je eenmaal een keuze hebt gemaakt.

ik ben dus verplicht op de dm800 naar die zenders te kijken.

Als dat zo is ben ik niet happy .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb CD inmiddels een bericht gestuurd dat ik niet begrijp waarom ik film1.2 en Film action niet kan inscannen.

 

De andere (hd)-zenders (bijvoorbeeld film1hd,sport1hd, echter ook de normale film 1.1 en film 1.3) kan ik wel inscannen op de 23.5 en doen het naar wens.

 

Film 1.3 kwam naar circa 10 keer scannen ineens naar voren. Als ik nu weer scan laat hij deze ook niet meer zien. Ik heb voldoende signaal.

 

Hopelijk heeft CD een oplossing of is er hier iemand die een soortgelijke ervaring en oplossing heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...