Ga naar inhoud


geen film1 action


aranco

Aanbevolen berichten


Inmiddels heb ik mijn ontvanger uit en weer aan gezet. Tevens heb ik mijn cd-kaart verwijderd en opnieuw geplaatst.

 

Nu worden ook film1.2 en action ingelezen.

 

Waarom alle andere 23.5 zenders op 12129 eerst wel werden ingelezen is mij niet duidelijk. Het belangrijkste is dat het nu wel werkt!

 

Hopelijk helpt dit bij anderen ook die met hetzelfde frustrerende probleem zaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is erg lastig

den hollander ( CanalDIGITAAL ) is zuinig

 

heb je op een plek beeld, hoef je die andere plek niet

dat zal dus zoals in het verleden reeds aangekondigd, verplicht "upgraden" worden

 

heb je zonder nadenken (ondanks dat de bekende uitleg gegeven is geworden) het HD geactiveerd, zul je MOETEN overstappen en kun je die oude niet mpeg4 of dvb-s2 receivers bij de klikko zetten.

 

zuinig, want zodra de HD op het meerendeel van de abonnementen is geactiveerd gaan de SD zenders eruit

je kunt immers veel geld besparen als je een systeem aanbiedt in plaats van twee systemen.

 

we hebben het misschien vergeten, maar CanalDIGITAAL was (volgens de bronnen als nieuws bericht op sat4all geplaatst) van plan om helemaal over te stappen naar 23,5 oost

 

de slimme actie (die enkelen nadelen opleveren) om eenmaal HD geactiveerd, de abonnement nemer te dwingen te upgraden mbt hardware en op 23,5 Oost over te stappen is rationeel Hollandse zuinigheid

 

en als je dat dan doet, ben je blij dat je ook eindelijk Dolby Digital hoort, hetgeen allang (jarenlang) op de wenslijst stond

 

ciao

 

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag contact opgenomen met de cd helpdesk; ik neem uitbreiding van mijn pakket en dan verdwijnt er hetzelfde aantal kanalen uit mijn normale pakket?! Ik kijk HD als ik thuis ben, op een single tuner, mijn vrouw heeft hier geen interesse in, die is lekker gewend met de vertrouwde twin tuner met harddisk, bovenstaande is voor mij NIET acceptabel. Door de medewerker is mij verzekerd dat het terug word gebracht naar de vorige situatie, dus en de sd en de hd kanalen aktief. Wellicht meer mensen contact opnemen!?

 

groeten frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

stel, dat zou enkel op de manier van contact opnemen gaan lukken, zoals jij beschrijft

dan heb je heel wat mensen blij gemaakt wink

en moeten velen maar eens gaan bellen

 

maar de intentie van CanalDIGITAAL is een andere, weg op twee sat-posities

OF ze moeten het snel eens verduidelijken op hun eigen website opdat daarmee abonnement nemers weten waar ze aan toe zijn.

 

ciao

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Degene die de zendertjes niet vinden met een DM800... hebben jullie PLi in gebruik? Zo ja kijk dan naar het last scanned user bouquet. Die vind je onderaan.


Hoe bedoelt U dat ik scan op 12129 transponder handmatig en dan
komen zenders ned 3,film hd,sport hd,sport 1,sport 1,2 die heb ik dan staan er ook nog film 1,2-film 1,3 -film action die staan er als ze ik ze scan maar die staan op de lyst van 23,5 by canal digitaal niet die 3 waar moet ik die dan zoeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast verdulleme

Als ik scan op m'n Inverto Scena 5 kan ik alle op dit moment beschikbare HD-zenders van CD ontvangen (dus ene geldig abonnement en alles geactiveerd). Nieuwe zenders als Film1 action krijg ik echter niet in mijn zenderlijst. Ook na een handmatige scan van transpoder 12.129 vind ik alleen Ned3 HD, Film1 HD en Sport 1 HD. Andere zenders op deze transponder krijg ik niet binnen. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dobudaf
Ik heb een dreambox 800 Hd maar ik hem ook ik niet film1 action ik heb wel alle Film 1Hd en sport 1Hd en ook de andere Hd`s
en alle themakanalen by zoek loop is hy er by maar in de lyst van 23.5 staat die niet er by,wat is dat voor een probleem


Probeer eens de Henksat lijst, daar staan alle zenders gewoon in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...