Ga naar inhoud


[DM800HD] Signaal van zenders blijft 0%


Crypty

Aanbevolen berichten

Begrijp ik het goed dat een kloon (dm 800) een ventilator heeft en een originele niet? Die van mij begon sinds gisteren namelijk ook herrie te maken, na wat googlen kwam ik hier uit en lees ik dat het dus een kloon moet zijn, klopt dat? Ik heb er namelijk goed voor betaald, omdat ik een originele wilde. Mij is gezegd dat dit een originele box is, niet dus!?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: JPiet
Begrijp ik het goed dat een kloon (dm 800) een ventilator heeft en een originele niet? Die van mij begon sinds gisteren namelijk ook herrie te maken, na wat googlen kwam ik hier uit en lees ik dat het dus een kloon moet zijn, klopt dat? Ik heb er namelijk goed voor betaald, omdat ik een originele wilde. Mij is gezegd dat dit een originele box is, niet dus!?



als het een 2e hands was kan er een ventilator in gebouwd zijn
dus hoeft dan geen cloon te zijn

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Crypty

Trouwens kan ik een tuner uit mijn 7025 halen en deze in mijn 800 proberen? Dit alleen om te kijken of het aan de tuner ligt?


Als je nog een werkende 7025 hebt, sluit die dan eens aan op de kabel waar de 800 nu aan hangt. Kun je zien of je uitrichting en hardware buiten nog goed is.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik bij mij gemini 4.7 erop had gezet werkt opeens astra 23.5 niet meer terwijl de andere 3 astra1,astra2,hotbird het nog wel doen, is dit puur toeval en is er 1 lnb stuk, of kan het software matig iets zijn...

 

een vorige versie van gemini erop geprobeert maar niks helpt !!!!

 

Gr Frank

 

Dreambox 800 HD met een Wavefrontier 55 CM

Astra 1, Hotbird ,Astra 2, Astra 3

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...