Ga naar inhoud


[DM800HD] dvi kabel kapot


YUGI

Aanbevolen berichten

zat lekker tv te kijken en plots allemaal strepen of groen beeld.maar even aan de connector morrelen dacht ik maar daar ligt het niet aan het is de kabel,als ik deze knik of draai is het beeld weg en geluid ieder.lijkt mij een slechte kabel.welke kabel kan/moet ik hier voor aanschaffen.heb ook gedacht aan een verloop connector dvi naar hdmi en dan een hdmi kabel er tussen.of dream multimedia even mailen heb nog garantie.kabel zit er net 3 weken aan,heeft 15 maanden in de doos gelegen.heb net een nieuwe plasma gekocht.suggestie zijn welkom.

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo, nu ook ellende met mijn dvi-hdmi verloopstuk...Wel vreemd, alleen op de nederlandese zenders heel af en toe een beeld/geluidsonderbrekenig, heel soms heel even blokjes. Wel 14.70db signaal net als de andere zenders, waar ik geen last op heb!

Dus ook maar de profigold besteld en hopelijk dan van "probleem"af.Draai met Newnigma 2 laatste versie en nieuwste cccam 2.1.4 ..of zal het toch met software te maken hebben???....wordt vervolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op he! Er zijn kabels die minimaal even goed zijn voor 70% minder.

Ik heb die Profigold ooit voor mijn verjaardag gekregen, maar ik had zelf die 100+ euro nooit uitgegeven voor een kabel want het beeld wordt er echt niet beter op!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
Ik neem aan dat je een volledig bedrade kabel moet hebben, anders loop je inderdaad het risico geen geluid door te krijgen.


b*llsh*t

Het geluid van dvi/hdmi wordt gemultiplexed over het beeldisignaal.

Er zijn altijd 1 of 2 kanalen, die beide voor beeld en voor audio gebruikt worden.

Het is geen scart!

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: YUGI
had een koopje maandag profigold/bandrige voor €7.50 in de in de weg is pech bak.standaard kabel van dream is daarbij maar flut.dvi kant heeft 25 pins,beeld is weer voortreffelijk.
gr

Nog meer flauwekul, verschil in beeldkwaliteit tussen dvi/hdmi kabels...

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...