Ga naar inhoud

internet via schotel

Gast hanswil

Aanbevolen berichten

Ik wil een schotel plaatsen in frankrijk voor televisie en voor internet.

Voor televisie alleen de nederlandse zenders en voor internet hoeft niet snel te zijn, via een prepay kaart.

Alleen de vraag is hoeveel verbruik ik op 1 dag het aantal gb is daar een progamma voor om te kijken wat het verbruik is in nederland.

Welke goedkope internet providers werken met een prepaykaart want ik zit niet altijd in frankrijk (6 maanden).

Telefoon verbinding mobiel en vast is niet mogenlijk.

Ook las ik ergens met een dongle maar daar betaal je per uur .

Misschien heeft iemand ervaring met internet in buitenland met een schotel.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een schotel die tegelijk dvb-s en internet ontvangt kan niet (voor wat betreft de consumenten markt)

dat zijn minstens twee schotels dus (zoals de twoway en een andere sat-schoteltje)

twoway test te vinden op dit forum

het verbruik kan behoorlijk oplopen als ik alleen al naar mijn eigen overzicht kijk hetgeen goede providers op je supportsite aanbiedt om verbruik te tonen is dat gemiddeld zeker 0,25 GB

kun je ook al zien aan het aantal temporaire internet bestanden die na een sessie kunnen worden verwijderd (ccleaner mcafee etc)

telefoon mobiel is natuurlijk wel mogelijk indien VOIP (voice over IP > internetverbinding)

maar alles aangaande providers zul je ter plekke moeten uitzoeken, of iemand van de forumleden woont er ook en weet meer????

ciao

Mmm Skyscraper I Love You

Underworld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internet en TV via 1 schotel kan wel. Google maar eens op

ipcopter. Zij hebben een set waarmee je kan internetten en TV kijken.

Internet gaat via Hellasat en tv Astra 19e

Groet

John

DM 8000 PLI. Bisatje 5 LNB's.Sirius, Hotbird,Astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rosanelpozzo
hoi,

Voor je internet moet je eens kijken op de website van astra
www.astra2connect.com
Hier kun je de provider in frankrijk zoeken die je internet levert.
wij hebben dit ook in italie en functioneert goed.
TV via een aparte schotel en canaldigitaal

Mijn frans is niet zo geweldig maar als ik een abonnement neem is dat dan inclusief schotel,modem en watgebeurt er na die twee jaar moet ik alles inleveren of is het dan eigendom.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik op de site van Viveole.fr lees is dat je een hardwarepakket koopt voor € 367,00 en dat is dan eigendom.

Maandelijks betaal je een x bedrag voor je verbinding afhankelijk van de snelheid die je kiest.

Dit werkt hetzelfde als bij ons in Italie. Je koopt de hardware en betaald maandeliks een bedrag voor de verbinding.

Het beste kun je een installateur alles laten installeren, omdat het nauwkeuriger komt dan een tv via sateliet. (en garantie natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen