Ga naar inhoud


E-Mail: Oplossing voor automatisch/Standaard CC, Opslag reacties


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw heeft (eindelijk) iemand ingehuurd om wat werk van haar schouders af te halen.

 

De opstelling is dat deze 'secetaresse' (als dat nog een sociaal geaccepteerde titel is...) de vele mails van vrouwlief zal gaan behandelen vanuit haar thuis.

 

Sec. zit thuis op een lap die wij haar geven mails te beantwoorden, dus.

 

Je snapt hem al, ik wil dit opgeslagen zien, een automatische CC een of andere vorm van controle, auto forwarded responses etc.

 

Ik kan een extra e-mail account aanmaken waar ze heen moeten. Mijn server eventueel als mail server instellen etc.

 

Tips?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Sjattuh
Ik kan een extra e-mail account aanmaken waar ze heen moeten. Mijn server eventueel als mail server instellen etc.

Tips?

Ik neem aan dat Outlook gebruikt wordt.
Linkje

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is zoals ik het wil doen:

 

1. Sec. krijgt P.C. en toegang tot bepaalde mail accounts

2. Alle mails worden automatisch (vanaf host) geforwarded naar een door mij opgegeven e-mail adres

3. Alle reacties van Sec. worden ge cc'd naar het door mij opgegeven e-mail adres

 

Dan dek ik in princiepe alles en etc.

 

Nu alleen het volgende, ik zou graag in mijn Outlook op de server dit 'door mij opgegeven e-mail adres' willen koppellen aan een aparte groep 'personal folders'. Het is vrij simpel een extra groep 'personal folders' aan te maken, maar ik kan niet terug vinden hoe ik e-mail accounts aan deze groepen kan hangen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met een echte server werkt, dus 2003 of 2008 een nieuwe gebruiker aanmaken en de mail daar naar toe sturen.

Bij de nieuwe gebruiker rechten geven dat je deze mag beantwoorden, openen enz.

Onder je eigen gebruikersnaam de extra mailbox openen.

Dan heb je de 2 mailboxen onder elkaar.

Ik denk alleen aan mezelf want,

als iedereen aan zich zelf denkt

wordt er aan iedereen gedacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe een stomme vraag hoor, maar gaat je vrouw nu alle cc email zitten lezen? Dat lijkt me niet echt een efficiency verbetering.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Effe een stomme vraag hoor, maar gaat je vrouw nu alle cc email zitten lezen? Dat lijkt me niet echt een efficiency verbetering.


Nou, we weten ook niet zeker hoe deze vrouw zal gaan werken. Waar het dus vooral om gaat in het begin is om te kijken of ze antwoord/werkt naar behoren. Na verloop van tijd zal het steekproefsgewijs af en toe een mailtje checken, mits het goed gaat anders vervangen.

Daarnaast mocht zij ooit weer stoppen, niet bevallen, dan is het wel handig als je al het mail verkeer hebt zodat je het weer makkelijk zelf kan oppakken/aan iemand anders kan geven.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TheWizard!
Als je met een echte server werkt, dus 2003 of 2008 een nieuwe gebruiker aanmaken en de mail daar naar toe sturen.
Bij de nieuwe gebruiker rechten geven dat je deze mag beantwoorden, openen enz.
Onder je eigen gebruikersnaam de extra mailbox openen.
Dan heb je de 2 mailboxen onder elkaar.


Ik heb het nu opgelost door Windows Mail te gebruiken als 'opslag' voor dit mail verkeer. Ik zal WServer eens gaan bekijken. Thx.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...