Ga naar inhoud


Wordt jij ook zo ziek van Google Ads


MySat

Aanbevolen berichten

De oplossing

 

Voeg de volgende regels toe aan je hosts file

 

127.0.0.1 pagead.googlesyndication.com

127.0.0.1 pagead2.googlesyndication.com

 

Probleem opgelost ;-)

 

P.S: Elke verbetering (als ie bestaat) hoor ik graag ;-)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


je host file vullen met ongewilde sites is idd een gemakkelijke manier om je pc iets meer te beschermen voor kwade/irritante sites..

 

onderstaande site bevat een host file die veel van dit soort sites tegenhoud..

 

Blocking Unwanted Parasites with a Hosts File

 

http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm

VU+DUO OpenPli

DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk wel niets tegen een lidmaatschapsgeld van pakweg 10 euro per jaar, als ik gegarandeerd reclamevrij forum terug krijg, hoor...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat maar, ik heb niets gezegd. Probeer ik je een balletje aan te spelen, is het ook niet goed. Vind het nu dus jammer, dat ik 2 minuten van mijn leven heb gespendeerd aan een feedback, waarvoor ik stank als dank krijg.

 

Bedankt, Ron!

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is geen stank voor dank, zo is het in ieder geval zeker niet bedoeld.

Sat4all is al 10 jaar gratis en dat moet het de volgende 10 jaar ook blijven. Dat gaat niet als mensen over een enkel bannertje gaan vallen.

Op andere forums staan soms wel 6 to 8 banners (2 rijen van 3 of 4) banners bovenaan.

Betalen voor een website is vele maken ergelijker voor het gros van de bezoekers dan dat enkele bannertje hier op sat4all.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan ook de keus aan mensen laten. Wie betaalt, krijgt geen ads, gratis is met ads. Dat probeerde ik je wijs te maken.

 

En, Ron, eerlijk blijven, je hebt niet alleen een regel, je hebt ook een grote banner.

 

En ja, ik weet waar ik over praat, ik draai zelf al tijden een forum zonder banners en zonder ads en zonder abbo's. ECHT vrij.

 

 

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt ook doodziek van al dat geflikker alom en daarom betaal ik ook liever dan gestoord worden door reklame die ik toch sowieso niet lees.

Hier is er misschien maar 1 ad maar op andere sites staat het er soms vol van dus ik doe ze weg met ZonedOut met duizenden filters en ik surf praktisch ongestoord nu.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet jij weten, maar wij gaan alle kosten niet uit eigen zak betalen en wij gaan ook de leden niet laten betalen voor dit forum. Die banners zijn niet storend en als je jezelf daar wel een stoort moet je je PC verkopen en gaan schaken want op vrijwel alle sites staat reclame en vaak nog veel meer dan hier.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weer typisch Ron, discussie wordt dichtgetimmerd, meedenken wordt niet gewardeerd, houdt je mond, stome forumlid.

 

Zo komt jou communicatie weer op mij over.

 

Erg jammer, is dat, echt. Ik zal zo blij voor jou worden, als je een keer je ogen opende en leerde te LUISTERREN naar je omgeving en mensen met RESPECT ging behandellen... Zo jammer, hoe je hier weer reageert, maar wel herkenbaar.

 

Maar ok, dit is ook de laatste keer, dat ik je probeer te helpen, zoek het lekker zelf uit.

 

[modus in afwachting van een ban wegens aanschoppen tegen Ron zijn ego AAN]

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar slaat dit in godsnaam op?

Ik geef gewoon mijn mening. Niet meer en niet minder. Jij geeft dat een negatieve draai en niet ik!

Citaat:
[modus in afwachting van een ban wegens aanschoppen tegen Ron zijn ego AAN]

Dat soort KLOTE opmerkingen bepalen dat jij zo'n ban verdiend en niet de normale discussie die het was totdat JIJ uit je broek plofte.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Ron, jij neemt voor mij beslissingen zonder mijn eigen wensen te respecteren.

JIJ hebt besloten, dat de ads niet storend zijn ook voor mij. Jij geeft mij het advies mijn PC weg te doen, omdat het mij stoort.

 

Dat is in mijn ogen egoisme.

En nu kappen we maar met deze discussie, mijn zin om jou te helpen is voor vandaag zeker verdwenen.

 

Een goede avond nog.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...