DaveyNL Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Bij mij loopt (waarschijnlijk sinds ingang zomertijd) de Rytec UK EPG een uur achter. De NL kanalen gaan wel goed. De timezone en de tijd staan wel goed. Enig idee? Dave DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Opuske Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Zelfde probleem had ik gisterenavond ook opgemerkt. Zal wss wel in een van de volgende updates rechtgezet worden zekers ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rytec Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Mensen die gebruik maken van de kant en klare epg.dat files met Dreamelite of Nabilo kunnen deze nu al eens proberen, anders wachten tot morgenochtend voor de xmltv importer en onze excuses voor het ongemak. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Ik ben blij dat jij ons destijds niet voor de millennium bug behoed hebt, want dan waren we nu flink de aap gelogeerd:-)) Grapje hoor, we kunnen wel even tot morgen wachten:-) Ron Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaveyNL Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Thanks, ik zie morgen de correcte versie met plezier tegemoet. Nogmaals bedankt voor je goede werk Rytec Dave DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kabeltje87 Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Zou vanaf u terug goed moeten zijn. Ik had de importer idd voor de UK kanalen niet helemaal goed geprogrammeerd, zodat de zomer en wintertijd goed verwerkt werden. BTW: ik heb het nu wel gefixt - maar moet nog een een definitieve oplossing bedenken voor het najaar (overgang naar wintertijd) Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaveyNL Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 De UK zenders staan idd nu meest weer goed. Iets wat momenteel nog wel verkeerd staat bij mij zijn de UK+1 kanalen, die lopen gelijk met de hoofd kanalen. Dus o.a.: Five USA > Five USA +1 Fiver > Fiver +1 E4 > E4 +1 More 4 > More 4 +1 Virgin > Virgin +1 Discovery > Discovery +1 Discovery Knowledge > Discovery Knowledge +1 etc... Kijk maar in de EPG Dave DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kabeltje87 Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Verschoning gevraagd: Tot wat een klein foutje kan leiden: ik had gedefinieerd: htmltimezone=0000 maar het moest zijn: htmltimezone=+0000 Zou vanaf morgen goed moeten zijn. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaveyNL Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Ach, ik weet uit ervaring hoe lastig die kleine dingetjes kunnen zijn dus het is jullie vergeven Verder ben ik heel blij met jullie werk Dave DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaveyNL Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2010 De Sky UK +1 kanalen zijn nu beter Maar helaas lijken er nog steeds fouten te zijn bijvoorbeeld de Sky DE filmkanalen; Sky Cinema HD Sky Cinema Sky Cinema +1 Sky Cinema +24 Hier lijkt ook de EPG een uur achter te lopen. De meeste andere kanalen die ik bekeken had van Sky DE hebben het zelfde. Groetjes, Dave DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kabeltje87 Geplaatst: 1 april 2010 Delen Geplaatst: 1 april 2010 Heb de Sky DE kanalen nagekeken, en de programma info die in de xml file staat - dat is de file die je download en importeerd - staan de programma's correct vermeld. Misschien helpt het om effe de epg.dat te wissen en opnieuw te importeren. epg.dat wissen via telnet (DCC) init 4 rm /hdd/epg.dat init 3 Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaveyNL Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2010 Goede tip, heeft alle problemen opgelost. DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Apple740 Geplaatst: 8 april 2010 Delen Geplaatst: 8 april 2010 ESPN-HD is trouwens van channel-id/frequentie veranderd, heb dus momenteel geen EPG gegevens meer. Of hebben jullie nog wel gewoon EPG info op de werkende ESPN-HD zender? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rytec Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Wat is het huidige ID voor deze zender? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kistedu Geplaatst: 14 april 2010 Delen Geplaatst: 14 april 2010 Bij DM 800/8000 met Gemini 4.7 komt geen EPG meer van UK of D+, NL-BE werkt wel goed. Andere providers heb ik niet getest. Is er probleem bij Rytec of ...??? p.s. Heb wel laatste channels en sources gebruikt, tevergeefs. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen