Ga naar inhoud


Omschakeling begonnen > Mpeg4


haelewyn

Aanbevolen berichten

Ik las ergens dat vandaag D-day zou zijn voor de omschakeling en inderdaad.

Vannacht was eerst Boomerang weggevallen.

Nu ook geen beeld op Discovery Science of Disc Travel.

WEL beeld op History, alhoewel geen osd info. Ook beeld op NGC Wild.

Je kan gewoon stellen : alle kanalen op 11739 zijn niet meer te bekijken , de andere wel.

 

Soms krijg ik de melding 'gecodeerd', soms helemaal niets. Niet eens 'geen signaal'. Misschien is een en ander nu nog aan het veranderen.

 

Ik heb eens de Astra3 opnieuw ingescand en kreeg daar heel wat kanalen te zien die meestal gecodeerd zijn. Nooit geweten dat er al zoveel transponders vol zaten.

Aangezien in mijn decoder staat dat de themakanalen MPEG2 werden uitgezonden vermoed ik dat ik de kanalen opnieuw moet inlezen om een en ander goed te doen werken (?)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De mensen die een nieuwe ontvanger nodig hadden, hebben een voorstel voor een nieuwe ontvanger gekregen. wink De top-kijkers laden gewoon de nieuwe fastscanlijst in (HD ontvanger hebben ze normaal al) voor hun TVV ontvanger.

 

Als je geen TVV HD ontvanger hebt en het top-pakket mag je even zoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pollebru
Toch goed dat TvV ons weer niet op de hoogte gebracht heeft. frown


Niet met je eens.
Ze hebben iedereen die op deze zenders geabonneerd is een brief gestuurd, met daarin de melding van de omschakeling en een aanbod voor een gratis MPEG4 ontvanger indien de klant nog geen MPEG4 ontvanger zou hebben.

Als jij die brief niet hebt gekregen dan heb je geen Themapakket en dan heb je van deze omschakeling ook geen last.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: pollebru
Toch goed dat TvV ons weer niet op de hoogte gebracht heeft. frown


Niet met je eens.
Ze hebben iedereen die op deze zenders geabonneerd is een brief gestuurd, met daarin de melding van de omschakeling en een aanbod voor een gratis MPEG4 ontvanger indien de klant nog geen MPEG4 ontvanger zou hebben.

Als jij die brief niet hebt gekregen dan heb je geen Themapakket en dan heb je van deze omschakeling ook geen last.


Sorry, ook niet akkoord. Want ik het het Top Pakket en een TF7700 en ik heb ook geen beeld meer op die transponder. Daarbij komt dat TVV mij op geen enkele manier heeft verwittigd. Als ik dit forum niet zou hebben, zou ik helemaal niet weten wat er aan de hand is - zoals nu alle TVV abonnees die niet weten dat dergelijke fora bestaan en denken dat er wat fout is met hun ontvanger of TV. Wordt weer een leuke tijd voor de installateurs en dealers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RUF
Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: pollebru
Toch goed dat TvV ons weer niet op de hoogte gebracht heeft. frown


Niet met je eens.
Ze hebben iedereen die op deze zenders geabonneerd is een brief gestuurd, met daarin de melding van de omschakeling en een aanbod voor een gratis MPEG4 ontvanger indien de klant nog geen MPEG4 ontvanger zou hebben.

Als jij die brief niet hebt gekregen dan heb je geen Themapakket en dan heb je van deze omschakeling ook geen last.


Sorry, ook niet akkoord. Want ik het het Top Pakket en een TF7700 en ik heb ook geen beeld meer op die transponder. Daarbij komt dat TVV mij op geen enkele manier heeft verwittigd. Als ik dit forum niet zou hebben, zou ik helemaal niet weten wat er aan de hand is - zoals nu alle TVV abonnees die niet weten dat dergelijke fora bestaan en denken dat er wat fout is met hun ontvanger of TV. Wordt weer een leuke tijd voor de installateurs en dealers.


Inderdaad, vanochtend nog iemand aan de lijn gehad die mij dit bevestig heeft en dit met een Humax HDCI 2000.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: pollebru
Toch goed dat TvV ons weer niet op de hoogte gebracht heeft. frown


Niet met je eens.
Ze hebben iedereen die op deze zenders geabonneerd is een brief gestuurd, met daarin de melding van de omschakeling en een aanbod voor een gratis MPEG4 ontvanger indien de klant nog geen MPEG4 ontvanger zou hebben.

Als jij die brief niet hebt gekregen dan heb je geen Themapakket en dan heb je van deze omschakeling ook geen last.



hier toppakket maar niks ontvangen van brief
wat een prutsers

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het top-pakket en ik heb ook niets van informatie ontvangen.

Misschien omdat die abonnees toch een mpeg4 geschikt toestel hebben, wat bij klanten met enkel het thema-pakket niet noodzakelijk het geval is.

Trek uw plan, denken ze blijkbaar bij TV-VL... het is daar een flauwe bedoening geworden.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omschakeling of niet: Van waar weet ik dat vanaf vandaag op 11737 Nl 2 HD (zonder HD abbo van TvV) en alle vorige publieke HD kan ontvangen met mijn Humax HD ontvanger. Juist van Sat4all. cool TvV blijft weer in gebreken.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het full tv-vlaanderen pakket, maar totaaaaaaaal geen briefje ontvangen hoor. Gelukkig zijn alle ontvangers al HD, maar toch....

 

tzal vanavond effen herinscannen worden dus.

 

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
ik heb het full tv-vlaanderen pakket, maar totaaaaaaaal geen briefje ontvangen hoor. Gelukkig zijn alle ontvangers al HD, maar toch....

tzal vanavond effen herinscannen worden dus.

greetz


Is het misschien omdat TV Vlaanderen op de hoogte is dat je al een HD ontvanger hebt dat je de brief niet hebt gekregen.

Blijft natuurlijk een gemis dat ze niet hebben gemeld aan al hun klanten dat er iets nieuws bij kwam.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...