Ga naar inhoud


Antivus slaat op hol na bezoek M@rktpl@@ts


Greatone

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag krijg ik steeds een melding van mijn antivirus (Avira) als ik M@rktpl@@ts bezoek.

 

Hieronder de gegevens:

 

Virus: HTML/Infected.WebPage.Gen

Type: Trojan

In the wild: Yes

Distribution Potential: Low

Damage Potential: Low

Static file: no

Engine version: 7.04.01.62

 

HTML/Infected.WebPage.Gen

 

Description:

A common attack against the web infrastructure can be the infection of harmless web pages. Some malware changes every HTML file stored on the disc and adds a link (very often an IFrame) to a site hosting malicious code. Other attacks can aim for the web servers and try to insert forwarding to the pages hosted there. The owner of these pages is advised to take them offline. Fix the hole (either on his own PC or on the server), check the pages for infections, clean them and go online again. Infected Web Pages often contain additional Iframe, Object or Script Tags. The Script Tags often contain encrypted Code.

 

 

Iemand enig idee hoe dit kan en of het schadelijk is als ik deze melding negeer??

 

Ben zelf ondernemer en adverteer enorm veel daar.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb er geen last van wanneer ik naar genoemde site ga. Avast en MS Security Essentials.

 

Ik gebruik zelf IE 8.

 

Misschien zit er een beestje in je P.C.? Heb je dit alleen bij deze site of nog meer? Gebruik je een andere browser dan IE? Probeer het eens met IE.

 

En uhm, ik zou maar scannen voor de zekerheid.

 

Was je naar een bepaalde advertentie aan het kijken? Misschien dat e.o.a. simpele een Trojan (perongeluk) heeft geupload (misschien gekoppeld aan een foto?)? Probeer anders een andere add als dit het geval is.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel met IE8 alsmede Firefox krijg ik deze melding.

 

Krijg de melding alleen als ik naar "mijn advertenties" ga, op andere pagina's geen probleem.

 

En beestjes heb ik (als het goed is) niet omdat mijn PC dagelijks grondig wordt gereinigd door Malwarebytes' Anti-Malware wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Alemaal beestjes,toch niet te veel gedronken?al eens Spywere Docktor geprobeerd?


Het is absoluut geen beestjes verhaal, en persoonlijk schat ik Malware bytes hoger in dan Spyware Docter wink Malware bytes heeft in het verleden toch virussen/spyware weg kunnen halen waar Spyware docter geen raad mee wist wink

Denk dat Avira te overgevoelig is en heb de pagina gewoon bij de "ignore" gezet.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik deze "trojan" bij de ignore heb gezet, geen last meer van.

 

Heb voor de zekerheid wel een mail gestuurd naar de Avira klantenservice en tevens een mailtje naar M@rktpl@@ts gestuurd.

 

Mocht er nog een reactie terug komen, dan zal ik deze hier wel plaatsen voor het geval dat er ooit nog iemand last van krijgt smile

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...