Jean-Claude Geplaatst: 3 april 2010 Delen Geplaatst: 3 april 2010 ik zie op SciFi regelmatig promofilmpjes over een nieuwe reeks van V, blijkbaar een remake van de oude cultreeks. de reeks werd aangekondigd voor 13 april, heb nog geen uur gezien, zal het wel meedelen als het zover is. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 3 april 2010 Delen Geplaatst: 3 april 2010 Da's met die Aliens die Muisjes eten? Ik kan me dat nog wel herinneren van toen ik heeeel klein was. Was wel een kicke serie. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jean-Claude Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2010 dat klopt, ja ik heb een promofilmpje gevonden op DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marco275 Geplaatst: 4 april 2010 Delen Geplaatst: 4 april 2010 Goede serie, net deel 5 gezien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 4 april 2010 Delen Geplaatst: 4 april 2010 Ik heb geen Sky, maar es ff kijken op die bolle site. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puch Geplaatst: 4 april 2010 Delen Geplaatst: 4 april 2010 Prima reeks. 1ste 4 delen gezien in september 2009. Deze week is de serie opnieuw gelanceerd op de Amerikaanse tv. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast schotelkop Geplaatst: 4 april 2010 Delen Geplaatst: 4 april 2010 deel 5 is nu uit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jean-Claude Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2010 de eerste 2 afleveringen zijn te zien op SciFi UK vanaf dinsdag 13 april : 23:00 - 01:00 (CET) DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puch Geplaatst: 5 april 2010 Delen Geplaatst: 5 april 2010 Origineel bericht van: schotelkop deel 5 is nu uit Yep, maar moet hem nog bekijken. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JosFop4Sat Geplaatst: 5 april 2010 Delen Geplaatst: 5 april 2010 De serie is niet te vergelijken met die uit 1984. Er zijn wel raakvlakken, maar er zit uiteraard veel meer techniek in. Best wel boeiend, al hoop ik (met al dit soort series) dat ze vervolgd worden. Niet zoals bij The Bionic Woman e.d. Een vervolgpanning zie ik nog niet staan op IMDB. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen